Moje przemyślenia - blog

Jaka jest najskuteczniejsza metoda wypracowywania strategii marketingowej – Strategon MAX

  Dlaczego Strategon MAX jest najskuteczniejszą metodą opracowywania strategii marketingowej? 

  Najprostsze uzasadnienie i wyjątkowość skuteczności tej autorskiej metody, to siła Zespołu. Dzisiaj wracam z kolejnego Strategonu, który potwierdził jak każdy poprzedni, że aby strategia mogła być skutecznie implementowana w Firmie, musi być rozumiana akceptowana przez Zespół. 

Pokaż więcej...

Marketing sensoryczny - głęboki oddech dla twojej marki!

  Marketing sensoryczny nazywany inaczej marketingiem pięciu zmysłów to Łyk świeżego powietrza dla każdej firmy i dla każdej marki. Odświeżające patrzenie na sposób komunikowania, oparte o świadomość, że każdy zdrowy człowiek posługuje się kilkoma zmysłami, a nie tylko wzrokiem.

Pokaż więcej...

Kto przygotowuje najskuteczniejsze strategie marketingowe na świecie?

  Być może cię zaskoczę ale zdecydowanie najskuteczniejsze koncepcje strategii marketingowych wypracowujesz ty i twój zespół!  Dlaczego? Dlatego, że najlepiej znacie swoje słabości i najlepiej potraficie ocenić proponowane kierunki rozwoju. Oczywiście przygotowanie strategii, która będzie efektywna, najczęściej wymaga wsparcia merytorycznego. Od tego są doświadczeni fachowcy, którzy potrafią poprowadzić was tak aby osiągnąć maksymalizację efektów.

Pokaż więcej...

Perspektywa w strategii marketingowej

Strategia Marketingowa składa się z wielu elementów, z których każdy decyduje o jej skuteczności.
 Budowanie strategii marketingowej wymaga umiejętności spojrzenia na rynek i swoją firmę z różnej perspektywy. Bardzo często zaślepieni jesteśmy tylko jednym wyobrażeniem i subiektywną oceną sytuacji. Pozwól, że posłużę się obrazową historią, która dzisiaj mnie zainspirowała.

Pokaż więcej...

Jedyne co pewne w … marketingu, to zmiana!

Wieloletnia strategia marketingowa.

 Plany strategiczne wyraźnie oddzielone od operacyjnych, podobnie cele.

 Budżety ułożone na rok z góry.

 I wiele innych, stabilnych elementów umożliwiających komfortową pracę rozwojową i  kreację.

  Wszystko to, czego przez lata uczyliśmy się, budując swoje firmy, przestało mieć kompletnie rację bytu. Ostatnie lata zmieniły wszystko, a czas zaczął inaczej biec. Jak ma się do tego marketing?

Pokaż więcej...

Marketing sensoryczny – o co tyle hałasu?!

W naszej codziennej pracy robimy hałas o tym, że marketing pięciu zmysłów jest najskuteczniejszą formą strategii marketingowej. Dlaczego? Ano dlatego, że człowiek (zdrowy dla porządku, aby nie wywoływać niepotrzebnych dociekań i komentarzy) posługuje się więcej niż jednym zmysłem wzroku; a słuch jest w tej zmysłowej układance bardzo ważny! Dlatego ten materiał słuchowi poświęcimy.

Pokaż więcej...

Dlaczego dana strategia marketingowa jest nieskuteczna?

  Jak zawsze, również w przypadku każdej strategii marketingowej, diabeł tkwi w szczegółach, które są różne dla każdej historii. Istnieją jednakże pewne zasady, które wpływają negatywnie na efektywność strategii w większości przypadków.

Pokaż więcej...

Marketing sensoryczny, gdzie szukać inspiracji cz. II Bieszczady

  Marketing sensoryczny, nazywany również marketingiem pięciu zmysłów, to najskuteczniejsza droga do budowania marek zapamiętywalnych, emocjonalnych i trwałych.

  Marka bowiem, która ma być mocna i rozwojowa, musi zyskać grono wiernych i lojalnych „wyznawców”. Jeśli tegoż grona nie ma, nie jest marką, a po prostu produktem/portfolio/ofertą firmy.

Pokaż więcej...

Jak ma się tzw. „obiektywne spojrzenie” do marketingu?

   Należę zdecydowanie do zwolenników tezy, że obiektywizm nie istnieje. To, co się w danym momencie dzieje w naszym życiu, co przeżywamy, z czym się mierzymy – ma bezpośredni i kluczowy wpływ na podejmowane decyzje. Co więcej – to, co już przeżyliśmy, doświadczenia, które nas zbudowały – są fundamentem do działań i aktywności „tu i teraz”, a także do obaw i wyobrażeń na temat przyszłości .

Pokaż więcej...

Dlaczego Klient ma wybrać akurat Twój produkt?

Klątwa wiedzy – to jeden z najczęstszych powodów,  z których przedsiębiorcy zapętlają się w morzu własnych oczekiwań i wyobrażeń na temat oferowanych przez siebie produktów i usług. 

Ty znasz swoją ofertę na wylot. Co więcej – jesteś zazwyczaj jej pasjonatem i ambasadorem. Wiesz wszystko na temat produkcji, technologii i przewag.

Pokaż więcej...

Strategia marketingowa a koncept komunikacji – jak nie wpadać w pułapkę?

  Nadużycia określenia „strategia marketingowa” są niestety powszechne. Stale słyszy się i czyta o strategii marketingowej – w błędnym wskazaniu ograniczającym ją wyłącznie do zakresu komunikacji marki. Jest to podejście wprowadzające w błąd
i zastawiające pułapkę na wszystkich, którzy chcą skuteczną strategię stworzyć.
O czym należy pamiętać?

Pokaż więcej...

Emocje w marketingu – czy może być skuteczniej? Część I STRACH

  Zdecydowanie emocje to najistotniejszy i najskuteczniejszy element strategii marketingowej. Ludzie dzielą się emocjami, przeżywają i dyskutują te sytuacje, które emocje wywołały, zdecydowanie lepiej takowe wydarzenia zapamiętują. W ostatnich tygodniach widzimy kolejną kumulację emocjonalnych zmian nastrojów społecznych i ich wpływu na gospodarkę. Dokładnie tak – na globalną gospodarkę, nie tylko na poszczególne marki produktów i usług.

Pokaż więcej...
INSTAGRAM @gabrielaantczak
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.