Moje przemyślenia - blog

Czas to pieniądz, czyli spokojnie, to przecież tylko 5 minut…

W tytule kilka parafraz, bo czas jako zasób strategiczny zasługuje w moim przekonaniu na absolutnie wyjątkowe miejsce w całej strategicznie układance
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Wiem, że nic nie wiem, czyli przydałoby się nieco więcej pokory!

Muszę Wam w związku z jubileuszem 25-lecia przyznać, że z coraz większą konsternacją patrzę na sytuację rynkową.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Marketing sensoryczny na warsztacie StrategON otwarty.

Bo najważniejsze, to doświadczyć i poznać od strony praktycznej najskuteczniejszą strategię rozwoju rynku!

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Warsztat strategii rynkowych jakiego jeszcze nie było!

StrategON MAX w wydaniu otwartym  to wydarzenie roku, związane z jubileuszem mojej pracy zawodowej. Mija bowiem 25 lat od kiedy opracowuję i wdrażam strategie rynkowe skupione na efektywności.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

25 lat budowania skutecznych strategii marketingowych jak ten czas leci!

Tegoroczny jubileusz zaskoczył mnie bardzo. Jakbym nie zauważyła upływającego czasu. Przemknął gdzieś obok, a świat zawirował.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Urodzinowe refleksje: co wiem na pewno po kolejnym roku w biznesie?

Skoro były #urodziny, to niech będą też urodzinowe rozkminy i podsumowania. Kolejny bowiem rok, który minął, dostarczył mi wielu nowych doświadczeń, ale też utwierdził w kwestiach zasadniczych ...

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Wyobraź sobie świat bez zbędnych rozpraszaczy w biznesie…

Gdybyśmy jako przedsiębiorcy robili tylko to, co faktycznie popycha nasze biznesy do przodu i jest ich sednem… Wyłącznie to, co potrafimy najlepiej

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Biznes bez sztampy – bo gotowce nie działają!

Nie ma, że lekko! Nie ma, że ze sztampy! Nie ma, że #firma zrobi się sama pod wpływem kilku cudownych rad rzuconych przez czarodziejów biznesu...
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Radość życia jest kluczem – o marketingu, budowaniu marki i radości z sukcesów w pracy

Dzisiejszy świat biznesu wymaga od marek czegoś więcej niż tylko dobrego produktu czy usługi. Kluczem do sukcesu jest stworzenie doświadczenia, które angażuje emocje i zmysły klientów.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

"Rok 2024 rokiem StrategON-u"


Dlaczego 2024 był rokiem StrategON-u? I dlaczego 2025 będzie jeszcze bardziej spektakularny?
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Bieszczady...

#biznestoludzie, więc dzisiaj trochę prywaty - w sam raz w przedświątecznym nastroju 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Grudniowe coroczne paradoksy...

Świąteczny entuzjazm i radość z coraz wcześniejszego dekorowania domów, biur i wszystkiego dookoła, splątane jak choinkowy łańcuch z budżetowaniem, planowaniem kolejnego roku i przygotowywaniem wizji, kierunków i pomysłów.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.