Moje przemyślenia - blog

Klienta nie interesuje Twój produkt!

Ty wiesz zapewne, co chcesz powiedzieć klientowi, ale czy on będzie Cię rozumiał? Z grupami klientów jest trochę tak jak w rodzinie – wszyscy z tymi samymi „paczkami” genów, a tak naprawdę bardzo różni! 

Pokaż więcej...

Jaki element jest najważniejszy w realizacji założeń strategii marketingowej?

Strategia marketingowa często bywa traktowana błędnie. Albo jako „martwe” rekomendacje, schowane głęboko w kurzących się segregatorach lub zapomnianym miejscach na serwerze. Albo jako......
Pokaż więcej...

Jak budować markę produktu w social media? Strategia oparta o influencerów to nie to samo, co strategia bazująca na autorytecie ambasadora!

Wielokrotnie otrzymuję pytania o budowanie marki w sieci. Jest to kierunek ważny, konieczny w dzisiejszych czasach, ale jednocześnie może stanowić wielką pułapkę!
Pokaż więcej...

Jaki produkt ma największe szanse na podbicie rynku? Jak ułożyć optymalną strategię dla produktu?

Oczywiście nie ma jednego sposobu i jednoznacznej definicji produktu, który na pewno odniesie rynkowy sukces. Gdyby takie rozwiązanie istniało, dosłownie wszyscy bylibyśmy milionerami.

Pokaż więcej...

Kobiety w biznesie. Dlaczego każde szufladkowanie to błąd?

Niezmiennie jak mantrę powtarzam, że biznes to ludzie. Bez względu na płeć, a ze szczególną wagą talentów i predyspozycji. Każdy, kto prowadzi jakikolwiek biznes wie, jak wiele w nim emocji na co dzień. Jak wiele problemów, frustracji i trudnych decyzji.
Pokaż więcej...

Przez żołądek do serca, czyli to, co w branży gastronomicznej przewagą jest oczywistą i największą, ale może stać się równocześnie zgubą!

Zmysł smaku jest często dość trudny do wykorzystania w działaniach marketingowych. Przeróżne branże, chcąc go zagospodarować, dokładają do przesyłek cukierki, słoiczki miodu, czy dedykowane ciasteczka, a w tych o charakterze usługowym, rekomenduję często po prostu .....
Pokaż więcej...

Jakie są najważniejsze czynniki wpływające na sukces marketingowy?

Konsekwencja w działaniu – podstawowy klucz do sukcesu marketingowego! A jednocześnie to ten klucz, który zawsze się gubi i wszyscy stale go poszukują, gdy jego brak zaczyna być szczególnie widoczny.
Pokaż więcej...

StrategON MAX – maksymalizacja efektywności – bez ściemy!

Pieniądze na rozwój leżą na ulicy, i to nie przenośnia! Istnieją rozwiązania, z których przedsiębiorcy mogą korz...
Pokaż więcej...

7 powodów dlaczego marketing nie działa?

  1. Traktowanie marketingu jako uzupełnienia/doklejki do innych podstawowych działań.

Coś przecież trzeba marketingowo robić, więc róbmy cokolwiek. Byle jak, z doskoku, bez zachowania konsekwencji i sensu. A przede wszystkim, bez umiejscowienia wśród kluczowych zadań i strategicznych celów Firmy. Bezmyślnie… byle ładnie.

Pokaż więcej...

Niebezpieczna buta w biznesie

Prowadzenie Firmy jest niezwykle trudne. Wie to każdy, kto chociażby spróbował. Prowadzenie Firmy wymaga niekończącej się czujności, aktywności i zaangażowania. To także stałe poszukiwanie nowych szans i rozwoju. Jak ten rozwój ułożyć? W jakim kierunku pójść?

Pokaż więcej...

Skuteczna strategia marki to współpraca wszystkich elementów, w tym wszystkich zmysłów

Ludzkie zmysły mają to do siebie, że są stworzone do współpracy. Dokładnie tak samo, jak wszystkie inne narządy ludzkiego organizmu. Podobnie jest ze strategią marketingową i współpracą wszystkich członków zespołu, którzy mają za zadanie ją wdrożyć i systematycznie realizować.
Pokaż więcej...

Dlaczego warsztat strategiczny StrategON to rzeczywista maksymalizacja efektywności w konstrukcji lub optymalizacji strategii marketingowej?

StrategON to warsztat, który powstał na podstawie wieloletnich doświadczeń i obserwacji. Jest dedykowany mniejszym Organizacjom – Firmom, oraz markom osobistym. Ma charakter otwarty, dzięki czemu może wziąć w nim udział kilka Osób...
Pokaż więcej...
INSTAGRAM @gabrielaantczak
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.