Dlaczego warsztat strategiczny StrategON to rzeczywista maksymalizacja efektywności w konstrukcji lub optymalizacji strategii marketingowej?

Obraz1.a.webp
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

StrategON to warsztat, który powstał na podstawie wieloletnich doświadczeń i obserwacji. Jest dedykowany mniejszym Organizacjom – Firmom, oraz markom osobistym. Ma charakter otwarty, dzięki czemu może wziąć w nim udział kilka Osób z różnych stron Polski, różnych Przedsiębiorstw, a także Ci, którzy chcą wypracować optymalną strategię dla marki osobistej.
 

Warsztat oparty jest o analityczną dyskusję, prowadzącą do poznania realnych potrzeb i przewag, ale również słabych stron i ograniczeń Uczestników, lub reprezentowanych przez nich Podmiotów.  Należy pamiętać, że marketing to dziedzina ścisła i powinien bazować przede wszystkim na aspektach analitycznych, z których dopiero w kolejnym kroku wyprowadza się założenia kreatywne. Tak też jest ze StrategON-em – jego formuła zbudowana jest na mocnych fundamentach moich ponad dwudziestoletnich doświadczeń w konstruowaniu efektywnych strategii marketingowych.  Jest to warsztat autorski, absolutnie unikalny i całkowicie nastawiony na maksymalizację efektywności. Polecam go zarówno w celu wypracowania założeń strategicznych, jak i dla optymalizacji już istniejącej strategii marketingowej i rozwoju.

Czy podczas StrategON-u wypracowane będą elementy strategii marketingu sensorycznego?


StrategON ma wiele przewag. Kolejną z nich jest absolutna unikalność jeśli chodzi o elementy strategii marketingu sensorycznego, nazywanego inaczej marketingiem pięciu zmysłów – dziedziny, którą z powodzeniem implementujemy wraz z Zespołem od lat. Strategia ta jest jedną z najskuteczniejszych jeśli chodzi o budowanie marki, jest stosowana przez największe i najlepsze brandy świata; a w Polsce nadal nie jest wystarczająco dobrze znana i wykorzystywana. Podczas StrategON-u pokazujemy jak wielka jest jej skuteczność i robimy to poprzez faktyczne doświadczanie – na własnej skórze, smaku, czy poprzez własny węch – Twoje zmysły zrozumieją o co chodzi w marketingu sensorycznym. To doświadczenie jest bezcenne – jeśli chcesz skutecznie zyskiwać przewagę nad konkurencją, zrozumiesz i poczujesz dokładnie, jak to robić.  Każdy Uczestnik StrategON-u wyjdzie z niego z własną koncepcją zastosowania strategii marketingu sensorycznego – to jeden z elementów założeń strategii, jaką wspólnie wypracujemy.

Jak długo trwa warsztat strategiczny StrategON i jaka jest jego formuła?


W trakcie nieco ponad dwóch dni pracujemy intensywnie, ale doświadczamy i poznajemy również z mocą. Każdy posiłek i dodatkowa atrakcja (tak! są również niespodzianki) ma swoje znaczenie. Budujemy atmosferę wyjątkowej otwartości (tylko tak można zbudować skuteczną strategię – na półsłówkach i ogólnikach nikt jeszcze nie poszybował) nie zamiatamy problemów pod dywan. Pracujemy z zaangażowaniem, a każde twierdzenie i koncepcję poddajemy naturalnie dyskusji i ocenie innych Uczestników – zapewniając swoiste badania fokusowe efektywności jednocześnie.  


StrategON ma za zadanie pokazać odbiór potencjalnego Klienta i rynku generalnie. Dlatego tak ważna jest swobodna atmosfera i szczerość. Podczas warsztatu zachowujemy luz i swobodę, również stroju. W wersji optymalnej StrategON możesz przejść w dresie i skarpetkach, tudzież kapciach. To daje niesamowitą przewagę – bez „zbroi” i „murów” w postaci sal konferencyjnych i „mundurków”/ garniturów, daje szansę na niezwykłą skuteczność  opartą na rzetelnych informacjach obnażonych z bezpiecznej „otoczki”, która funkcjonuje w każdej marce – w tym tej osobistej. Każdy bowiem próbuje przed obcymi „malować trawę na zielono” i ubarwiać rzeczywistość. Podczas tego warsztatu będziesz sobą, a wszelkie ograniczenia jakie spotykasz na co dzień staną się podstawą do rozwiązań, w tym do rozpisania projektów strategicznych na czas po warsztacie.  Taka jest bowiem intencja – nie kończymy na tym jednym wydarzeniu! W jego efekcie otrzymujesz koncepcję, ale również wskazówki do wdrożenia i skutecznej kontynuacji rozpoczętych prac. Strategia marketingowa i marketing generalnie wymagają bowiem systematyczności i konsekwencji – mając czytelną mapę, będziesz w stanie efektywnie dążyć do celu.

c.d.n

Zainteresował Cię ten temat? Wiosenna edycja StaretgON-u w formule otwartej już w dniach 03-05 kwietnia. Więcej informacji organizacyjnych na temat tej edycji znajdziesz tutaj https://www.gabrielaantczak.pl/strategon-maksymalizacja-efektywnosci/ 

Może Cię zainteresować
Zobacz również

Człowiek poszukiwany!

W świecie, w którym ciągle mówi się o automatyzacji procesów i o błyskawicznie wzrastającej roli AI.
W świecie, w którym społeczność to często grupa osób, które łączy (niekiedy wyłącznie) liczba serduszek i kciuków w górę pod postami.
Pokaż więcej...

Przegrzały mi się styki... Garnek wykipiał...

Będąc od lat jednocześnie w tak wielu projektach, jestem absolutnie przyzwyczajona do eskalacji oczekiwań, wyobrażeń, ale też irracjonalnych pomysłów i absurdalnych egoistycznych roszczeń, tudzież konfliktu interesów.
Pokaż więcej...

Muszę... bo się uduszę przed weekendem!

Podczas gdy w największych i najsprawniejszych organizacjach na świecie, budowanie brand'u i strategiczny marketing kwitnie; w (zbyt wielu) Firmach o Polskich korzeniach niezrozumienie marketingu i jego roli w kształtowaniu przewag rynkowych nadal jest porażające...
Pokaż więcej...
INSTAGRAM @gabrielaantczak
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.