Moje przemyślenia - blog

Nieważne co, ważne jak!

Co wyróżnia Tygryski na rynku? Jak tworzone są treści na social media marki? Czym jest produkt GOLD? Na te i inne pytania odpowiada Gabriela Antczak, Dyrektor Marketingu w firmie TBM, właściciela marki Tygryski.
Pokaż więcej...

Człowiek poszukiwany!

W świecie, w którym ciągle mówi się o automatyzacji procesów i o błyskawicznie wzrastającej roli AI.
W świecie, w którym społeczność to często grupa osób, które łączy (niekiedy wyłącznie) liczba serduszek i kciuków w górę pod postami.
Pokaż więcej...

Przegrzały mi się styki... Garnek wykipiał...

Będąc od lat jednocześnie w tak wielu projektach, jestem absolutnie przyzwyczajona do eskalacji oczekiwań, wyobrażeń, ale też irracjonalnych pomysłów i absurdalnych egoistycznych roszczeń, tudzież konfliktu interesów.
Pokaż więcej...

Muszę... bo się uduszę przed weekendem!

Podczas gdy w największych i najsprawniejszych organizacjach na świecie, budowanie brand'u i strategiczny marketing kwitnie; w (zbyt wielu) Firmach o Polskich korzeniach niezrozumienie marketingu i jego roli w kształtowaniu przewag rynkowych nadal jest porażające...
Pokaż więcej...

Gdy słoń jest zbyt podobny do... goryla czyli z cyklu "żeby nie było zawsze tak kolorowo".

Pracujemy dla bardzo wielu Firm, branż, kategorii. Spotykamy mnóstwo Osób, pasji i sposobów patrzenia. Różnice w widzeniu tego samego zagadnienia dowodzą, jak bardzo trzeba uważać z konstrukcją komunikatów wszelakich
Pokaż więcej...

Wesołych Świąt

Swieta Bozego Narodzenia to czas idealnego dopełnienia.
To czas zgody, dajacy nadzieje, ze razem mozemy wszystko!

Pokaż więcej...

Instytut Efektywna Synergia – dlaczego to rewolucja na rynku usług doradczych i czego można się spodziewać po tym projekcie?

  Ci z Państwa, którzy są ze mną dłużej wiedzą, jak często wspominam o „czarodziejach”, pseudo fachowcach na rynku usług doradczych i jednocześnie jak wiele złego w postaci braku zaufania i frustracji ze strony Właścicieli Firm wynika z ich nieprofesjonalnych działań.

Pokaż więcej...

Kij w mrowisko, bo przecież na marketingu znają się wszyscy

Mam wielką przyjemność dzielenia się z Państwem swoimi przemyśleniami związanymi z efektywnymi strategiami i marketingiem, który przynosi wyniki i na nich się skupia. Przy okazji próbuję obalić niektóre mity i stereotypy, których w marketingu nie brakuje. Dzisiaj chciałabym pójść nieco dalej i włożyć przysłowiowy kij w mrowisko...
Pokaż więcej...

#biznestoludzie!

Każda ciekawa historia ma swój początek, rozwinięcie i zakończenie. Nasza dzisiejsza opowieść pozostaje na etapie pośrednim – do zakończenia jej daleko, jako że to niekończąca się historia, ale mimo to, a raczej właśnie dzięki temu, jest zdecydowanie godna uwagi.
Pokaż więcej...

O tym jak pierwszy raz w życiu przełączyłam telefon w tryb „nie przeszkadzać” i o dziwo, świat się od tego nie zawalił…

Podobnie jak wiele osób prowadzących własny biznes, jestem uzależniona od pracy. Nie ma się co oszukiwać – tryb stale nowych projektów, zmian i odkrywania kolejnych firm i branż, wymaga wyjątkowej aktywności, kreatywności i energii, oraz ponadnormatywnego zaangażowania, a to wszystko owocuje klasycznym uzależnieniem i stałą mentalną obecnością „na posterunku” i w pełnej gotowości.
Pokaż więcej...

Dofinansowania na marketing i rozwój Firmy jak, dlaczego i dla kogo?

Wyobraź sobie jadący powoli samochodzik. Taki jakby niemrawy, być może brakuje mu paliwa, a może zabłądził i szuka właściwej drogi? Ewidentnie konsekwentnie prze do przodu, nie poddaje się w walce, ale bez przekonania i siły, błądzi i brakuje mu pewności co robić dalej.

Pokaż więcej...

Co jest najważniejsze w marketingu i biznesie generalnie?

Biznes od zawsze niezmiennie rządzi się taki samymi prawami.

Najważniejsze i najdroższe są wiedza i informacja. Ten, kto ma dostęp do informacji i potrafi je właściwie zinterpretować, analizować, ten wygrywa w każdej biznesowej dziedzinie i kategorii. 

Pokaż więcej...
INSTAGRAM @gabrielaantczak
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.