Kij w mrowisko, bo przecież na marketingu znają się wszyscy

direction-1014070_1280.webp
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Mam wielką przyjemność dzielenia się z Państwem swoimi przemyśleniami związanymi z efektywnymi strategiami i marketingiem, który przynosi wyniki i na nich się skupia. Przy okazji próbuję obalić niektóre mity i stereotypy, których w marketingu nie brakuje. Dzisiaj chciałabym pójść nieco dalej i włożyć przysłowiowy kij w mrowisko, jako że na marketingu „znają się wszyscy”, ponieważ są to ładne obrazki i reklamy w Google oraz aktywności w mediach społecznościowych…


Jesli zainteresował Cię temat to koniecznie przeczytaj artykuł do którego prowadzi link :)
 
https://tygrysybiznesu.com.pl/kij-w-mrowisko-bo-przeciez-na-marketingu-znaja-sie-wszyscy/?fbclid=IwAR24ut7VOhLynrXG4Kc-_4GDh0jHTBqEqnjCCUM_8gFaSMBHyOeNVeM7T0A 

Może Cię zainteresować

Zobacz również

Wielkie plany, mały budżet – jak skutecznie planować działania marketingowe?

W świecie marketingu bardzo często spotykamy się z sytuacją, w której ambitne cele spotykają się z ograniczonym budżetem. Plany są duże: rebranding, kampanie ogólnopolskie, mocna obecność w social mediach, influencerzy, webinary… ale budżet? 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Lubię to robić z Młodymi!..

Czyli ludzie w marketingu z perspektywy 25 lat!

Zawiodłam? Obiecujący/zaskakujący nagłówek, a dalej ma być „zwyczajnie”?!  Zostań! 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Rosną przychody, a zysku jak nie było, tak nie ma. Co zjada Twoją rentowność?

Presja kosztów. Wzrastające ceny. I zysk, który znika.
Prowadzisz firmę, klienci są, produkty się sprzedają… a mimo to konto firmowe świeci pustkami?

Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Potrzebujesz wiece informacji? Jesteśmy tu dla Ciebie *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.