Dofinansowania na marketing i rozwój Firmy jak, dlaczego i dla kogo?

money-1015585.webp
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Wyobraź sobie jadący powoli samochodzik. Taki jakby niemrawy, być może brakuje mu paliwa, a może zabłądził i szuka właściwej drogi? Ewidentnie konsekwentnie prze do przodu, nie poddaje się w walce, ale bez przekonania i siły, błądzi i brakuje mu pewności co robić dalej.


Podjeżdżasz bliżej i przyglądasz się naszemu bohaterowi – z bliska wygląda jakby składał się z odrębnych części, jest dosłownie „składakiem” i każda część wydaje się pochodzić „z innej parafii”. Jadąc coraz mocniej się trzęsie i wygląda zdecydowanie gorzej, niż z daleka. Ale jedzie!

Zaglądasz do środka, wyprzedając – to już kompletny obraz nędzy i rozpaczy. Zniszczony, zmęczony, smutny i faktycznie poskładany ze wszystkiego i z niczego – no „Złomek”!

Nie można odmówić mu zawziętości i determinacji. Jedzie po sukces pomimo wszystko i wbrew wszystkiemu i to dosłownie – bo teraz już wiesz, że na bank nie ma pojęcia dokąd zmierza...

I teraz pytanie do Ciebie – czy uważasz, że takiemu właśnie „Złomkowi” – zawziętemu, prącemu po sukces, sympatycznemu i totalnie zagubionemu, wystarczy wlać więcej paliwa, żeby pojechał szybciej, a przede wszystkim, by wiedział dokąd jedzie i ile tegoż paliwa potrzebuje?...

No właśnie… Z Przedsiębiorstwami jest dokładnie tak samo. Pomagamy w pozyskaniu dofinansowań, ale one nie są przeznaczone na „jakiekolwiek” reklamy i wsparcie do wydania w dowolny sposób, zgodnie z wyobrażeniem ich Właścicieli. Firmy, tak jak nasze obrazowe autko, potrzebują wsparcia merytorycznego, naprawy, udoskonalenia, a także wyznaczenia trasy i celu, do którego zmierzają.
W taki to dość bajkowy sposób chcę Ci pokazać, że wiele Osób pytających nas o dofinansowania na marketing, ogromnie myli się co do założeń i merytoryki. Nie jest sztuką bowiem tylko bezmyślnie dolewać kolejne baki paliwa do samochodu! Trzeba go również serwisować, poprawiać, udoskonalać i wyznaczać mu trasę, po której ma jechać – żeby znowu się nam nie zgubił.

Włożenie „nitro” może po prostu rozsadzić niejedną Organizację. Nieprzygotowana, bez zrozumienia Zespołu, z ograniczonymi zasobami maści wszelakiej i bez świadomości – będzie skazana na porażkę. Tunning auta zawsze wymaga interwencji na wielu płaszczyznach, nigdy nie ogranicza się wyłącznie do zwiększenia mocy silnika (chyba, że tenże silnik ma pozostawić na drodze „całą resztę”)

A zatem! Dofinansowania na marketing i rozwój przeznaczone są na tunning całości Organizacji. Mają za zadanie dostarczyć Ci wiedzy, doświadczenia i otwartego spojrzenia ekspertów z tej dziedziny, a następnie przeprowadzić Ciebie i Firmę w kolejne etapy współpracy z fachowcami. Na tym polega skuteczny rozwój – systematyczny, merytoryczny i u podstaw. Nie lejemy paliwa do dziurawego baku. Nie dajemy dopalaczy, bez wzmocnienia konstrukcji. Nie mówimy „masz trochę kasy i jedź”, nie wyznaczając jasnego celu. Nie wysyłamy Cię w trasę bez dobrego Zespołu, który w razie awarii będzie w stanie coś zaradzić.

Nie oczekuj zatem, że dofinansowania na marketing, które dla Ciebie pozyskamy, będą przeznaczone na to co chcesz i co CI się wydaje, że potrzebujesz! Mamy liczne dowody na to, że potrafimy wprowadzać Firmy na nowy poziom efektywności, wzmacniać i kierunkować – na tym polega skuteczna budowa i wdrożenie strategii rozwoju i na to potrafimy znaleźć finansowe wsparcie – bo wiedza i informacja są najcenniejsze! W tym wypadku Ty z niej korzystasz, a jej moc ukierunkowujemy wspólnie.
                                                                                                     Pięknego dnia dla Ciebie!
                                                                                                                                  Gabriela

Może Cię zainteresować
Zobacz również

Wesołych Świąt

Swieta Bozego Narodzenia to czas idealnego dopełnienia.
To czas zgody, dajacy nadzieje, ze razem mozemy wszystko!

Pokaż więcej...

Instytut Efektywna Synergia – dlaczego to rewolucja na rynku usług doradczych i czego można się spodziewać po tym projekcie?

  Ci z Państwa, którzy są ze mną dłużej wiedzą, jak często wspominam o „czarodziejach”, pseudo fachowcach na rynku usług doradczych i jednocześnie jak wiele złego w postaci braku zaufania i frustracji ze strony Właścicieli Firm wynika z ich nieprofesjonalnych działań.

Pokaż więcej...

Kij w mrowisko, bo przecież na marketingu znają się wszyscy

Mam wielką przyjemność dzielenia się z Państwem swoimi przemyśleniami związanymi z efektywnymi strategiami i marketingiem, który przynosi wyniki i na nich się skupia. Przy okazji próbuję obalić niektóre mity i stereotypy, których w marketingu nie brakuje. Dzisiaj chciałabym pójść nieco dalej i włożyć przysłowiowy kij w mrowisko...
Pokaż więcej...
INSTAGRAM @gabrielaantczak
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.