Moje przemyślenia - blog

Dlaczego strategia marketingu sensorycznego jest najskuteczniejsza?

    Strategia marketingu sensorycznego jest jak perła wśród natłoku informacji, złotych rad i "doskonałych" sposobów na osiągnięcie sukcesu. Wykorzystywana przez najlepsze marki świata, paradoksalnie jest w pełni dostępna dla każdego i nie generuje dodatkowych obciążeń budżetu marketingowego. Jej zrozumienie i właściwe wdrożenie, jest trampoliną do lepszej i skuteczniejszej komunikacji z klientem, oraz do wejścia z nim w interakcję prowadzącą do podjęcia decyzji zakupowej, a w dłuższej perspektywie, do zbudowania lojalności. 

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Marka osobista – jak ją budować by była silna i trwała? Kreatywność

   Nad markami osobistymi pracuję wykorzystując autorską metodę STRATEGONU. Daje ona swobodę, możliwość indywidualnego podejścia do każdego „przypadku”, jest niezwykle elastyczna, przy zachowaniu maksymalnej efektywności. Osoba, z którą pracuję może mieć momentami wrażenie prowadzenia swobodnej rozmowy, z której jednakowoż wyprowadzam konkretne wnioski. Uwielbiam pracować STRATEGONEM z markami osobistymi. To jednocześnie ogromne wyzwanie i przyjemność – ciekawa odmiana od firm, dużych organizacji i zespołów, które (jak to z zespołami bywa) bynajmniej zgodne i transparentne często nie są…

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Outsourcing marketingu – czy warto?

 Regularnie korzystamy z usług zewnętrznych – sprzątania, IT, czy transportu. Nikogo to nie dziwi, bo jest to rozwiązanie wygodne i tańsze, a przede wszystkim bardziej skuteczne. Mniejsze firmy powierzają zewnętrznym dostawcom również obszary newralgiczne, takie jak finanse – mówimy oczywiście o najbardziej popularnej formie prowadzania księgowości przez biura rachunkowe.

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Zarządzanie projektami a marketing – jak skutecznie wdrażać produkty i kampanie na rynek

To, że marketing nie jest samotną wyspą, a jego skuteczność zależy od właściwego osadzenia w dokładnie każdym aspekcie funkcjonowania firmy, powtarzam stale i pewnie do znudzenia. Niestety nie jest to regułą. Ba! Jest stanem dokładnie przeciwnym do reguły. Zwyczajowo bowiem nadal marketing identyfikowany jest z rysowaniem (oby ładnych!) obrazków i wykonywaniem polecań pt. „koncert życzeń” innych działów.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Marketing pięciu zmysłów - czy po obu stronach marki stoi człowiek?

No właśnie… Człowiek, czy może „target? Ciąg cech typu wynagrodzenie i miejsce zamieszkania? Bezduszna maszyna, która działa w sposób przewidywalny, oczekiwany i kontrolowany? Pionek na idealnej szachownicy nowoczesnych narzędzi i komputerowych „idealnych” lejków sprzedażowych?

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Marketing pięciu zmysłów – w emocjach ważna jest perspektywa

Oceniamy i odczuwamy nieskończoną ilość sytuacji każdego dnia. Najczęściej podświadomie, ale niewiele rzadziej z premedytacją. Porównujemy, komentujemy i krytykujemy – to nam wychodzi najlepiej. I można by rzec, że to domena Polaków, ale mechanizm działa identycznie w każdym zakątku świata
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Marka osobista – otrzep się ze śniegu

Tradycyjnie jak co dzień poszłam dziś do lasu. Uwielbiam spacerować, czyścić głowę, nabierać dystansu – potrzebuję tego jak powietrza. Dzisiaj zamarłam… Las wyglądał jak zmasakrowany. Mnóstwo drzew leżało już połamanych, jeszcze więcej przygiętych do ziemi – jakby płaczących i skulonych.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Emocje czyli to o co chodzi w marketingu pięciu zmysłów

Marketing pięciu zmysłów – niestety nie doceniany, nie rozumiany i nie uwzględniany w strategiach – a przynajmniej w zdecydowanej większości tychże. Dla wielu kojarzący się wyłącznie z wykorzystaniem któregoś ze zmysłów w koncepcji komunikacji marketingowej.

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Strategon MAX – odpowiedź (szczególnie) na dzisiejsze czasy

Świat zatrzymał się na chwilę w miejscu i nadal patrzy z niedowierzaniem na obecną sytuację, a rynek oszalał.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Marketing w stanie wojny… o przetrwanie na rynku

Nie będę wypowiadać się na temat propagandy i dezinformacji. Za dużo ostatnio wylewa się treści w tych tematach – a treści te, często (delikatnie mówiąc) miernej jakości, tylko dolewają oliwy do ognia. Pozostawiam zatem propagandę na boku – notabene w zasadzie matkę PR-u i komunikacji marketingowej wszelakiej…

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Czym na pewno NIE JEST MARKETING?

Po co nam ten marketing, przecież to bez sensu wydawać pieniądze w tak trudnych czasach! …
Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.