Zmiana podejścia do marketingu jest konieczna. Za efektywność strategii nie odpowiada tylko dział marketingu, a każdy w firmie

Zrzut ekranu (189).png
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Wywiad z Gabrielą Antczak, praktykiem przygotowującym efektywne strategie marketingowe 

20 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych stało się okazją do naszej rozmowy. Wiele firm, wiele sukcesów na koncie, m.in. tytuł „Dyrektora Marketingu Roku” (za wyjątkową efektywność przy niskim budżecie) czy „Lidera skutecznych kampanii marketingowych”. Efektywność – ten parametr pojawia się najczęściej w podsumowaniach Pani pracy.


https://tygrysybiznesu.com.pl/zmiana-podejscia-do-marketingu-jest-konieczna-za-efektywnosc-strategii-nie-odpowiada-tylko-dzial-marketingu-a-kazdy-w-firmie/?fbclid=IwAR22P_6Yts8vC54gVzwOJEjbXv0D7QtukwMCnowJzvGLJn0m-4FzQ0Wie9E
Może Cię zainteresować
Zobacz również

Wesołych Świąt

Swieta Bozego Narodzenia to czas idealnego dopełnienia.
To czas zgody, dajacy nadzieje, ze razem mozemy wszystko!

Pokaż więcej...

Instytut Efektywna Synergia – dlaczego to rewolucja na rynku usług doradczych i czego można się spodziewać po tym projekcie?

  Ci z Państwa, którzy są ze mną dłużej wiedzą, jak często wspominam o „czarodziejach”, pseudo fachowcach na rynku usług doradczych i jednocześnie jak wiele złego w postaci braku zaufania i frustracji ze strony Właścicieli Firm wynika z ich nieprofesjonalnych działań.

Pokaż więcej...

Kij w mrowisko, bo przecież na marketingu znają się wszyscy

Mam wielką przyjemność dzielenia się z Państwem swoimi przemyśleniami związanymi z efektywnymi strategiami i marketingiem, który przynosi wyniki i na nich się skupia. Przy okazji próbuję obalić niektóre mity i stereotypy, których w marketingu nie brakuje. Dzisiaj chciałabym pójść nieco dalej i włożyć przysłowiowy kij w mrowisko...
Pokaż więcej...
INSTAGRAM @gabrielaantczak
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.