Zmiana podejścia do marketingu jest konieczna. Za efektywność strategii nie odpowiada tylko dział marketingu, a każdy w firmie

Zrzut ekranu (189).png
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Wywiad z Gabrielą Antczak, praktykiem przygotowującym efektywne strategie marketingowe 

20 lat doświadczenia w budowaniu strategii marketingowych stało się okazją do naszej rozmowy. Wiele firm, wiele sukcesów na koncie, m.in. tytuł „Dyrektora Marketingu Roku” (za wyjątkową efektywność przy niskim budżecie) czy „Lidera skutecznych kampanii marketingowych”. Efektywność – ten parametr pojawia się najczęściej w podsumowaniach Pani pracy.


https://tygrysybiznesu.com.pl/zmiana-podejscia-do-marketingu-jest-konieczna-za-efektywnosc-strategii-nie-odpowiada-tylko-dzial-marketingu-a-kazdy-w-firmie/?fbclid=IwAR22P_6Yts8vC54gVzwOJEjbXv0D7QtukwMCnowJzvGLJn0m-4FzQ0Wie9E
Może Cię zainteresować
Zobacz również

Marketing pięciu zmysłów - czy po obu stronach marki stoi człowiek?

No właśnie… Człowiek, czy może „target? Ciąg cech typu wynagrodzenie i miejsce zamieszkania? Bezduszna maszyna, która działa w sposób przewidywalny, oczekiwany i kontrolowany? Pionek na idealnej szachownicy nowoczesnych narzędzi i komputerowych „idealnych” lejków sprzedażowych?

Pokaż więcej

Marketing pięciu zmysłów – w emocjach ważna jest perspektywa

Oceniamy i odczuwamy nieskończoną ilość sytuacji każdego dnia. Najczęściej podświadomie, ale niewiele rzadziej z premedytacją. Porównujemy, komentujemy i krytykujemy – to nam wychodzi najlepiej. I można by rzec, że to domena Polaków, ale mechanizm działa identycznie w każdym zakątku świata Pokaż więcej
Twoje imię *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.