Marketing nie jest zakresem działania, które podejmuje się dla zabawy czy po to, żeby wydać pieniądze. Musi przynosić konkretne wyniki, bo przecież po to się go robi!
Gabriela Antczak
Udostępnij:
Wywiad z Gabrielą Antczak dla "Diamenty kobiecego biznesu"
Dziękuję Ci za poświęcony czas i przeczytanie tego artykułu.
Jeśli zechcesz zapisać się do newslettera, będzie to dla mnie znak, że warto pisać więcej. Zapewniam, że newsletter nie ma charakteru sprzedażowego i nigdy do niczego nie będę Cię namawiać, a jedynie dostarczać inspiracji, informować o pojawiających się dofinansowaniach na marketing, itp. To co? Zostaniesz ze mną na dłużej?
„A mnie się (nie) podoba” – czyli jak koncertowo wyłożyć strategię
Nie od dziś wiadomo, że obiektywizm nie istnieje. Ja zdecydowanie identyfikuję się z tym założeniem. Każdy z nas ocenia i odbiera wszelkie przekazy na podstawie własnych upodobań, doświadczeń, intelektu, poczucia estetyki, itd.
Wielkie plany, mały budżet – jak skutecznie planować działania marketingowe?
W świecie marketingu bardzo często spotykamy się z sytuacją, w której ambitne cele spotykają się z ograniczonym budżetem. Plany są duże: rebranding, kampanie ogólnopolskie, mocna obecność w social mediach, influencerzy, webinary… ale budżet?
Uzupełnienie pola oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie od SMALLBIG S.C. Gabriela Antczak, Sławomir Mendel z siedzibą w Pionkach newsletteru drogą mailową.
Udzieloną zgodę można nieodpłatnie wycofać w każdej chwili poprzez przesłanie do nas wiadomości na adres e-mail g.antczak@gabrielaantczak.pl. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych przez SMALLBIG S.C. oraz wspólników spółki cywilnej Gabrielę Antczak oraz Sławomira Mendel - Współadministratorów danych osobowych, w tym informacje o przysługujących prawach dostępne są w naszej Polityce prywatności na stronie www.gabrielaantczak.pl.