Wyobraź sobie warsztat, który angażuje wszystkie Twoje zmysły, aby przekazać wiedzę w sposób, którego nigdy wcześniej nie doświadczyłeś. Podczas tego wyjątkowego wydarzenia marketing 5 zmysłów pozwoli Ci nie tylko słuchać i oglądać – poczujesz, dotkniesz, posmakujesz i zanurzysz się w atmosferze, która sprawi, że każda strategia i koncepcja biznesowa nabierze nowego, głębokiego wymiaru.
Podczas warsztatu opracujesz dla swojej marki założenia strategiczne, takie jak:
- Koncepcja strategii rynkowej
- Wyróżniki rynkowe - czym grać? co faktycznie stanowi przewagę?
- Strategia marketingu pięciu zmysłów - jak budować właściwe emocje klientów?
- Misja, wizja i wartości firmy,
- Założenia strategii komunikacji - jak mówić do rynku i do kogo w ogóle mówić?
- Narzędzia i kanały marketingowe - które wybrać dla swojej firmy i jak z nich skutecznie korzystać
- Optymalny budżet? Gdzie szukać oszczędności i jak konstruować budżet tak, aby był efektywny?