Moje przemyślenia - blog

Strategon MAX – odpowiedź (szczególnie) na dzisiejsze czasy

Świat zatrzymał się na chwilę w miejscu i nadal patrzy z niedowierzaniem na obecną sytuację, a rynek oszalał.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Marketing w stanie wojny… o przetrwanie na rynku

Nie będę wypowiadać się na temat propagandy i dezinformacji. Za dużo ostatnio wylewa się treści w tych tematach – a treści te, często (delikatnie mówiąc) miernej jakości, tylko dolewają oliwy do ognia. Pozostawiam zatem propagandę na boku – notabene w zasadzie matkę PR-u i komunikacji marketingowej wszelakiej…

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Czym na pewno NIE JEST MARKETING?

Po co nam ten marketing, przecież to bez sensu wydawać pieniądze w tak trudnych czasach! …
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Marketing nie jest zakresem działania, które podejmuje się dla zabawy czy po to, żeby wydać pieniądze. Musi przynosić konkretne wyniki, bo przecież po to się go robi!

Wywiad z Gabrielą Antczak dla "Diamenty kobiecego biznesu" http://diamentykobiecegobiznesu.pl/gabriela-antczak-zyj-najp...
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Zmiana podejścia do marketingu jest konieczna. Za efektywność strategii nie odpowiada tylko dział marketingu, a każdy w firmie

Wywiad z Gabrielą Antczak, praktykiem przygotowującym efektywne strategie marketingowe 20 lat doświadczenia w budowa...
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Jak daleko marketingowi do kuchni?

Lubię stosować to porównanie. W moim przekonaniu, bardzo niedaleko! A nawiązanie do czynności mocno osadzonej w codzienności, jaką niewątpliwie jest gotowanie, daje obraz łatwiejszy i bardziej … strawny!
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Dofinansowania dla firm – czy można je pozyskać na zdobycie wiedzy i rozwój?

Powszechnie znane jest stwierdzenie, że w biznesie najdroższa jest informacja i wiedza. Dlaczego zatem tak wielu przedsiębiorców nadal nie chce za wiedzę płacić i broni się przed jej zdobywaniem? Odpowiedzi na to pytanie nie znam, ale od lat śledzę najszybszą edukację jaką można sobie wyobrazić –  po opracowaniu bowiem wytycznych strategicznych i pierwszym etapie implementacji, (zbyt) wielu twierdzi, że „to takie proste!” Niestety (lub „stety” w zasadzie), wspomniana prostota wynika ze świadomego działania i wiedzy, a nie z przypadku. Proces tworzenia dobrej i skutecznej strategii prosty nie jest, jeśli nie wie się jak go przeprowadzić.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Czas na podsumowanie roku 2021

Końcówka roku to zwyczajowo czas podsumowań. Dla mnie oznacza to tym razem podsumowanie roku wyjątkowego. Jubileusz 20-lecia pracy w charakterze stratega marketingu, kolejny rok pandemii, szalejących cen, braków dosłownie wszystkiego i rok początków kolejnego nadchodzącego kryzysu.

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Czy każda firma ma swoją strategię marketingową?

Ma! Może Cię zadziwię, ale ma! W większości przypadków wprawdzie o tym nie wie, ale ma… Co więcej! Każda firma JEST...
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Strategia marketingowa - czym to jeść?

Obowiązują skrajnie różne opinie zarówno na temat procesu tworzenia, jak i samego „wyglądu” strategii marketingowej...
Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.