INSTAGRAM @gabrielaantczak
- Indywidualne podejście do każdego partnera i projektu – nie ma dwóch takich samych osób, podobnie jak dwóch identycznych Firm. Każda strategia i plan rozwoju musi uwzględniać unikalne rozwiązania.
Podsumowania roku zawsze wywołują falę emocji i refleksji. Co się udało, co mogło pójść inaczej i dlaczego tak nie poszło? Ale najważniejsze pytanie dotyczy tego, czy potrafimy rzeczywiście wyciągać wnioski z minionych wydarzeń i czy w ogóle wyciągać je chcemy?
Jeśli szukasz rozwiązania, które w sposób widoczny, ale jednocześnie bez wyraźnych obciążeń finansowych wpłynie na poprawę efektywności działań marketingowych i sprzedażowych w Twojej firmie, to
Grudzień jest zwyczajowo czasem podsumowań i refleksji. Niech zatem tak się stanie również w przypadku naszego cyklu.
Każda Firma to żywy organizm. Każdy dział to organ, niezbędny do jego funkcjonowania. Co jest kręgosłupem? Koszty które zazwyczaj najłatwiej i najszybciej się tnie, to koszty marketingowe. Nie dziwi zatem fakt, że w sytuacjach trudnych, niepewnych, kryzysowych, konstrukcje budżetów marketingowych są jednym z najbardziej stresogennych procesów firmach. Czy słusznie? Historia rynku i marketingu dowodzi jednoznacznie, że niesłusznie!
Dlaczego Strategon MAX jest najskuteczniejszą metodą opracowywania strategii marketingowej?
Najprostsze uzasadnienie i wyjątkowość skuteczności tej autorskiej metody, to siła Zespołu. Dzisiaj wracam z kolejnego Strategonu, który potwierdził jak każdy poprzedni, że aby strategia mogła być skutecznie implementowana w Firmie, musi być rozumiana akceptowana przez Zespół.
Marketing sensoryczny nazywany inaczej marketingiem pięciu zmysłów to Łyk świeżego powietrza dla każdej firmy i dla każdej marki. Odświeżające patrzenie na sposób komunikowania, oparte o świadomość, że każdy zdrowy człowiek posługuje się kilkoma zmysłami, a nie tylko wzrokiem.
Być może cię zaskoczę ale zdecydowanie najskuteczniejsze koncepcje strategii marketingowych wypracowujesz ty i twój zespół! Dlaczego? Dlatego, że najlepiej znacie swoje słabości i najlepiej potraficie ocenić proponowane kierunki rozwoju. Oczywiście przygotowanie strategii, która będzie efektywna, najczęściej wymaga wsparcia merytorycznego. Od tego są doświadczeni fachowcy, którzy potrafią poprowadzić was tak aby osiągnąć maksymalizację efektów.
Strategia Marketingowa składa się z wielu elementów, z których każdy decyduje o jej skuteczności.
Budowanie strategii marketingowej wymaga umiejętności spojrzenia na rynek i swoją firmę z różnej perspektywy. Bardzo często zaślepieni jesteśmy tylko jednym wyobrażeniem i subiektywną oceną sytuacji. Pozwól, że posłużę się obrazową historią, która dzisiaj mnie zainspirowała.
Wieloletnia strategia marketingowa.
Plany strategiczne wyraźnie oddzielone od operacyjnych, podobnie cele.
Budżety ułożone na rok z góry.
I wiele innych, stabilnych elementów umożliwiających komfortową pracę rozwojową i kreację.
Wszystko to, czego przez lata uczyliśmy się, budując swoje firmy, przestało mieć kompletnie rację bytu. Ostatnie lata zmieniły wszystko, a czas zaczął inaczej biec. Jak ma się do tego marketing?
W naszej codziennej pracy robimy hałas o tym, że marketing pięciu zmysłów jest najskuteczniejszą formą strategii marketingowej. Dlaczego? Ano dlatego, że człowiek (zdrowy dla porządku, aby nie wywoływać niepotrzebnych dociekań i komentarzy) posługuje się więcej niż jednym zmysłem wzroku; a słuch jest w tej zmysłowej układance bardzo ważny! Dlatego ten materiał słuchowi poświęcimy.