INSTAGRAM @gabrielaantczak
Coś przecież trzeba marketingowo robić, więc róbmy cokolwiek. Byle jak, z doskoku, bez zachowania konsekwencji i sensu. A przede wszystkim, bez umiejscowienia wśród kluczowych zadań i strategicznych celów Firmy. Bezmyślnie… byle ładnie.
Prowadzenie Firmy jest niezwykle trudne. Wie to każdy, kto chociażby spróbował. Prowadzenie Firmy wymaga niekończącej się czujności, aktywności i zaangażowania. To także stałe poszukiwanie nowych szans i rozwoju. Jak ten rozwój ułożyć? W jakim kierunku pójść?
Dlaczego Klient powinien skorzystać z Twojej oferty?
Tak postawione pytanie, proste jakby się wydawało, okazuje się stanowić nie lada problem, w bardzo wielu Firmach. Zmierzenie się z odpowiedzią wymaga zastanowienia i poszukiwań.
- Indywidualne podejście do każdego partnera i projektu – nie ma dwóch takich samych osób, podobnie jak dwóch identycznych Firm. Każda strategia i plan rozwoju musi uwzględniać unikalne rozwiązania.
Podsumowania roku zawsze wywołują falę emocji i refleksji. Co się udało, co mogło pójść inaczej i dlaczego tak nie poszło? Ale najważniejsze pytanie dotyczy tego, czy potrafimy rzeczywiście wyciągać wnioski z minionych wydarzeń i czy w ogóle wyciągać je chcemy?
Jeśli szukasz rozwiązania, które w sposób widoczny, ale jednocześnie bez wyraźnych obciążeń finansowych wpłynie na poprawę efektywności działań marketingowych i sprzedażowych w Twojej firmie, to
Grudzień jest zwyczajowo czasem podsumowań i refleksji. Niech zatem tak się stanie również w przypadku naszego cyklu.
Każda Firma to żywy organizm. Każdy dział to organ, niezbędny do jego funkcjonowania. Co jest kręgosłupem?