Moje przemyślenia - blog

O tym dlaczego często gadam do pomidorów i co to ma wspólnego z budowaniem strategii rozwoju Firm?

Pracując z wieloma projektami jednocześnie, poznając branże, nowe kategorie produktów i usług, oraz mnóstwo barwnych Ludzi, miewam momenty totalnego przemęczenia. Nazywam je przegrzaniem, wymagającym wyciszenia.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Jakie są codzienne elementy budowania i realizacji strategii marketingowej?

5 prostych a najważniejszych zabiegów umacniania pozycji rynkowej marki i firmy.

Przyjmując założenie, że masz określone główne kierunki, wiesz gdzie chcesz iść, Twoja Firma jest „ustawiona strategicznie”. Gdzie czają się demony? W codziennych obowiązkach Twoich i Zespołu, w potknięciach, niekonsekwencjach, ucieczkach z głównej ścieżki strategicznej.

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Co ma wspólnego tworzenie strategii rozwoju Firmy z kanałowym leczeniem zęba…?

Byłam ostatnio u stomatologa. Leczenie kanałowe jako ostateczność po początkowej wierze i przekonaniu, że na spokojnie ząb jest ok i da się bez problemu wyleczyć. Jak powiedziała pani doktor – „kanałowe z przypadku”… No cóż, bywa i tak.

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Marketing jest jak gotowanie!*

Strategia marketingowa jak przepis na udane danie.

Narzędzia marketingowe, to nic innego jak składniki tego miksu.

A Klient/Konsument to degustator – przygląda się, pyta, szuka opinii, a w końcu próbuje by ocenić i dokonać wyboru, czy pozostać lojalnym i wrócić w przyszłości, czy też nie mieć z daną marką i firmą nic wspólnego.

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Dlaczego sztuczna inteligencja w marketingu to póki co utopia a nie zagrożenie czy panaceum na wszystko?

Tak wiem! Za chwilę posypią się komentarze, że „przerażeni marketingowcy boją się o swoje posady” i wymyślają wszystko, by ograniczyć cudowny i zbawienny wpływ, tudzież funkcjonalność AI!

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Klienta nie interesuje Twój produkt!

Ty wiesz zapewne, co chcesz powiedzieć klientowi, ale czy on będzie Cię rozumiał? Z grupami klientów jest trochę tak jak w rodzinie – wszyscy z tymi samymi „paczkami” genów, a tak naprawdę bardzo różni! 

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Jaki element jest najważniejszy w realizacji założeń strategii marketingowej?

Strategia marketingowa często bywa traktowana błędnie. Albo jako „martwe” rekomendacje, schowane głęboko w kurzących się segregatorach lub zapomnianym miejscach na serwerze. Albo jako......
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Jak budować markę produktu w social media? Strategia oparta o influencerów to nie to samo, co strategia bazująca na autorytecie ambasadora!

Wielokrotnie otrzymuję pytania o budowanie marki w sieci. Jest to kierunek ważny, konieczny w dzisiejszych czasach, ale jednocześnie może stanowić wielką pułapkę!
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Jaki produkt ma największe szanse na podbicie rynku? Jak ułożyć optymalną strategię dla produktu?

Oczywiście nie ma jednego sposobu i jednoznacznej definicji produktu, który na pewno odniesie rynkowy sukces. Gdyby takie rozwiązanie istniało, dosłownie wszyscy bylibyśmy milionerami.

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Kobiety w biznesie. Dlaczego każde szufladkowanie to błąd?

Niezmiennie jak mantrę powtarzam, że biznes to ludzie. Bez względu na płeć, a ze szczególną wagą talentów i predyspozycji. Każdy, kto prowadzi jakikolwiek biznes wie, jak wiele w nim emocji na co dzień. Jak wiele problemów, frustracji i trudnych decyzji.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Przez żołądek do serca, czyli to, co w branży gastronomicznej przewagą jest oczywistą i największą, ale może stać się równocześnie zgubą!

Zmysł smaku jest często dość trudny do wykorzystania w działaniach marketingowych. Przeróżne branże, chcąc go zagospodarować, dokładają do przesyłek cukierki, słoiczki miodu, czy dedykowane ciasteczka, a w tych o charakterze usługowym, rekomenduję często po prostu .....
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Jakie są najważniejsze czynniki wpływające na sukces marketingowy?

Konsekwencja w działaniu – podstawowy klucz do sukcesu marketingowego! A jednocześnie to ten klucz, który zawsze się gubi i wszyscy stale go poszukują, gdy jego brak zaczyna być szczególnie widoczny.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Potrzebujesz wiece informacji? Jesteśmy tu dla Ciebie *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.