INSTAGRAM @gabrielaantczak
Oczywiście nie ma jednego sposobu i jednoznacznej definicji produktu, który na pewno odniesie rynkowy sukces. Gdyby takie rozwiązanie istniało, dosłownie wszyscy bylibyśmy milionerami.
Coś przecież trzeba marketingowo robić, więc róbmy cokolwiek. Byle jak, z doskoku, bez zachowania konsekwencji i sensu. A przede wszystkim, bez umiejscowienia wśród kluczowych zadań i strategicznych celów Firmy. Bezmyślnie… byle ładnie.
Prowadzenie Firmy jest niezwykle trudne. Wie to każdy, kto chociażby spróbował. Prowadzenie Firmy wymaga niekończącej się czujności, aktywności i zaangażowania. To także stałe poszukiwanie nowych szans i rozwoju. Jak ten rozwój ułożyć? W jakim kierunku pójść?
Dlaczego Klient powinien skorzystać z Twojej oferty?
Tak postawione pytanie, proste jakby się wydawało, okazuje się stanowić nie lada problem, w bardzo wielu Firmach. Zmierzenie się z odpowiedzią wymaga zastanowienia i poszukiwań.