Moje przemyślenia - blog

Kto się boi StrategON-u?

Mam taką "przypadłość", że patrzę na świat, w tym na intencje innych Ludzi z optymizmem i przekonaniem, że mam przed sobą Osoby szczere, otwarte i zaangażowane w to, co akurat wspólnie robimy.

Ale niestety... Zawsze znajdą się "perełki", chcące nieco zamieszać, utrudnić, albo chociaż "uszczypnąć". 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Nieważne co, ważne jak!

Co wyróżnia Tygryski na rynku? Jak tworzone są treści na social media marki? Czym jest produkt GOLD? Na te i inne pytania odpowiada Gabriela Antczak, Dyrektor Marketingu w firmie TBM, właściciela marki Tygryski.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Człowiek poszukiwany!

W świecie, w którym ciągle mówi się o automatyzacji procesów i o błyskawicznie wzrastającej roli AI.
W świecie, w którym społeczność to często grupa osób, które łączy (niekiedy wyłącznie) liczba serduszek i kciuków w górę pod postami.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Przegrzały mi się styki... Garnek wykipiał...

Będąc od lat jednocześnie w tak wielu projektach, jestem absolutnie przyzwyczajona do eskalacji oczekiwań, wyobrażeń, ale też irracjonalnych pomysłów i absurdalnych egoistycznych roszczeń, tudzież konfliktu interesów.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Muszę... bo się uduszę przed weekendem!

Podczas gdy w największych i najsprawniejszych organizacjach na świecie, budowanie brand'u i strategiczny marketing kwitnie; w (zbyt wielu) Firmach o Polskich korzeniach niezrozumienie marketingu i jego roli w kształtowaniu przewag rynkowych nadal jest porażające...
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Gdy słoń jest zbyt podobny do... goryla czyli z cyklu "żeby nie było zawsze tak kolorowo".

Pracujemy dla bardzo wielu Firm, branż, kategorii. Spotykamy mnóstwo Osób, pasji i sposobów patrzenia. Różnice w widzeniu tego samego zagadnienia dowodzą, jak bardzo trzeba uważać z konstrukcją komunikatów wszelakich
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Wesołych Świąt

Swieta Bozego Narodzenia to czas idealnego dopełnienia.
To czas zgody, dajacy nadzieje, ze razem mozemy wszystko!

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Instytut Efektywna Synergia – dlaczego to rewolucja na rynku usług doradczych i czego można się spodziewać po tym projekcie?

  Ci z Państwa, którzy są ze mną dłużej wiedzą, jak często wspominam o „czarodziejach”, pseudo fachowcach na rynku usług doradczych i jednocześnie jak wiele złego w postaci braku zaufania i frustracji ze strony Właścicieli Firm wynika z ich nieprofesjonalnych działań.

Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Kij w mrowisko, bo przecież na marketingu znają się wszyscy

Mam wielką przyjemność dzielenia się z Państwem swoimi przemyśleniami związanymi z efektywnymi strategiami i marketingiem, który przynosi wyniki i na nich się skupia. Przy okazji próbuję obalić niektóre mity i stereotypy, których w marketingu nie brakuje. Dzisiaj chciałabym pójść nieco dalej i włożyć przysłowiowy kij w mrowisko...
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

#biznestoludzie!

Każda ciekawa historia ma swój początek, rozwinięcie i zakończenie. Nasza dzisiejsza opowieść pozostaje na etapie pośrednim – do zakończenia jej daleko, jako że to niekończąca się historia, ale mimo to, a raczej właśnie dzięki temu, jest zdecydowanie godna uwagi.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

O tym jak pierwszy raz w życiu przełączyłam telefon w tryb „nie przeszkadzać” i o dziwo, świat się od tego nie zawalił…

Podobnie jak wiele osób prowadzących własny biznes, jestem uzależniona od pracy. Nie ma się co oszukiwać – tryb stale nowych projektów, zmian i odkrywania kolejnych firm i branż, wymaga wyjątkowej aktywności, kreatywności i energii, oraz ponadnormatywnego zaangażowania, a to wszystko owocuje klasycznym uzależnieniem i stałą mentalną obecnością „na posterunku” i w pełnej gotowości.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Dofinansowania na marketing i rozwój Firmy jak, dlaczego i dla kogo?

Wyobraź sobie jadący powoli samochodzik. Taki jakby niemrawy, być może brakuje mu paliwa, a może zabłądził i szuka właściwej drogi? Ewidentnie konsekwentnie prze do przodu, nie poddaje się w walce, ale bez przekonania i siły, błądzi i brakuje mu pewności co robić dalej.

Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Potrzebujesz wiece informacji? Jesteśmy tu dla Ciebie *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.