Moje przemyślenia - blog

Co oferujesz Klientowi?

Dlaczego Klient powinien skorzystać z Twojej oferty?


  Tak postawione pytanie, proste jakby się wydawało, okazuje się stanowić nie lada problem, w bardzo wielu Firmach. Zmierzenie się z odpowiedzią wymaga zastanowienia i poszukiwań.

Pokaż więcej...

Dofinansowania na proces opracowania i wdrożenia strategii marketingowej/strategii rozwoju, oraz wsparcie w kluczowych projektach zidentyfikowanych w strategii

Teraz nawet do 100 000 zł dla Firm z Poznania i wybranych ościennych powiatów!

 

Pokaż więcej...

Dlaczego warto przygotować optymalizację strategii marketingowej?

Jak wielokrotnie wspominałam, strategię marketingową posiada dokładnie każde Przedsiębiorstwo. Często nie jest ona sprecyzowana, wiele jej elementów wdrażanych jest intuicyjnie, ale to co najważniejsze – równie często jej efektywność nie jest na bieżąco poddawana weryfikacji – czyli mówiąc wprost, Organizacje nie mierzą jej skuteczności.
Pokaż więcej...

Indywidualne podejście do każdego partnera i projektu to podstawa

 - Indywidualne podejście do każdego partnera i projektu – nie ma dwóch takich samych osób, podobnie jak dwóch identycznych Firm. Każda strategia i plan rozwoju musi uwzględniać unikalne rozwiązania.

Pokaż więcej...

Jak rok 2022 wpłynął na marketing i na nasze działania dotyczące strategii marketingowych?

  Podsumowania roku zawsze wywołują falę emocji i refleksji. Co się udało, co mogło pójść inaczej i dlaczego tak nie poszło? Ale najważniejsze pytanie dotyczy tego, czy potrafimy rzeczywiście wyciągać wnioski z minionych wydarzeń i czy w ogóle wyciągać je chcemy?

Pokaż więcej...

Marketing sensoryczny (nie tylko) dla branży ECOM-pierwszy z cyklu artykułów dla Tygrysów Biznesu

  Jeśli szukasz rozwiązania, które w sposób widoczny, ale jednocześnie bez wyraźnych obciążeń finansowych wpłynie na poprawę efektywności działań marketingowych i sprzedażowych w Twojej firmie, to

Pokaż więcej...

Spójność Firmy to warunek jej efektywnego działania.

Grudzień jest zwyczajowo czasem podsumowań i refleksji. Niech zatem tak się stanie również w przypadku naszego cyklu.

Każda Firma to żywy organizm. Każdy dział to organ, niezbędny do jego funkcjonowania. Co jest kręgosłupem?
Pokaż więcej...

Najprościej tnie się koszty szansy

  Koszty które zazwyczaj najłatwiej i najszybciej się tnie, to koszty marketingowe. Nie dziwi zatem fakt, że w sytuacjach trudnych, niepewnych, kryzysowych, konstrukcje budżetów marketingowych są jednym z najbardziej stresogennych procesów firmach. Czy słusznie? Historia rynku i marketingu dowodzi jednoznacznie, że niesłusznie!

Pokaż więcej...

Jaka jest najskuteczniejsza metoda wypracowywania strategii marketingowej – Strategon MAX

  Dlaczego Strategon MAX jest najskuteczniejszą metodą opracowywania strategii marketingowej? 

  Najprostsze uzasadnienie i wyjątkowość skuteczności tej autorskiej metody, to siła Zespołu. Dzisiaj wracam z kolejnego Strategonu, który potwierdził jak każdy poprzedni, że aby strategia mogła być skutecznie implementowana w Firmie, musi być rozumiana akceptowana przez Zespół. 

Pokaż więcej...

Marketing sensoryczny - głęboki oddech dla twojej marki!

  Marketing sensoryczny nazywany inaczej marketingiem pięciu zmysłów to Łyk świeżego powietrza dla każdej firmy i dla każdej marki. Odświeżające patrzenie na sposób komunikowania, oparte o świadomość, że każdy zdrowy człowiek posługuje się kilkoma zmysłami, a nie tylko wzrokiem.

Pokaż więcej...

Kto przygotowuje najskuteczniejsze strategie marketingowe na świecie?

  Być może cię zaskoczę ale zdecydowanie najskuteczniejsze koncepcje strategii marketingowych wypracowujesz ty i twój zespół!  Dlaczego? Dlatego, że najlepiej znacie swoje słabości i najlepiej potraficie ocenić proponowane kierunki rozwoju. Oczywiście przygotowanie strategii, która będzie efektywna, najczęściej wymaga wsparcia merytorycznego. Od tego są doświadczeni fachowcy, którzy potrafią poprowadzić was tak aby osiągnąć maksymalizację efektów.

Pokaż więcej...

Perspektywa w strategii marketingowej

Strategia Marketingowa składa się z wielu elementów, z których każdy decyduje o jej skuteczności.
 Budowanie strategii marketingowej wymaga umiejętności spojrzenia na rynek i swoją firmę z różnej perspektywy. Bardzo często zaślepieni jesteśmy tylko jednym wyobrażeniem i subiektywną oceną sytuacji. Pozwól, że posłużę się obrazową historią, która dzisiaj mnie zainspirowała.

Pokaż więcej...
INSTAGRAM @gabrielaantczak
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.