Moje przemyślenia - blog

Jakie są codzienne elementy budowania i realizacji strategii marketingowej?

5 prostych a najważniejszych zabiegów umacniania pozycji rynkowej marki i firmy.

Przyjmując założenie, że masz określone główne kierunki, wiesz gdzie chcesz iść, Twoja Firma jest „ustawiona strategicznie”. Gdzie czają się demony? W codziennych obowiązkach Twoich i Zespołu, w potknięciach, niekonsekwencjach, ucieczkach z głównej ścieżki strategicznej.

Pokaż więcej...

Co ma wspólnego tworzenie strategii rozwoju Firmy z kanałowym leczeniem zęba…?

Byłam ostatnio u stomatologa. Leczenie kanałowe jako ostateczność po początkowej wierze i przekonaniu, że na spokojnie ząb jest ok i da się bez problemu wyleczyć. Jak powiedziała pani doktor – „kanałowe z przypadku”… No cóż, bywa i tak.

Pokaż więcej...

Marketing jest jak gotowanie!*

Strategia marketingowa jak przepis na udane danie.

Narzędzia marketingowe, to nic innego jak składniki tego miksu.

A Klient/Konsument to degustator – przygląda się, pyta, szuka opinii, a w końcu próbuje by ocenić i dokonać wyboru, czy pozostać lojalnym i wrócić w przyszłości, czy też nie mieć z daną marką i firmą nic wspólnego.

Pokaż więcej...

Dlaczego sztuczna inteligencja w marketingu to póki co utopia a nie zagrożenie czy panaceum na wszystko?

Tak wiem! Za chwilę posypią się komentarze, że „przerażeni marketingowcy boją się o swoje posady” i wymyślają wszystko, by ograniczyć cudowny i zbawienny wpływ, tudzież funkcjonalność AI!

Pokaż więcej...

Klienta nie interesuje Twój produkt!

Ty wiesz zapewne, co chcesz powiedzieć klientowi, ale czy on będzie Cię rozumiał? Z grupami klientów jest trochę tak jak w rodzinie – wszyscy z tymi samymi „paczkami” genów, a tak naprawdę bardzo różni! 

Pokaż więcej...

Jaki element jest najważniejszy w realizacji założeń strategii marketingowej?

Strategia marketingowa często bywa traktowana błędnie. Albo jako „martwe” rekomendacje, schowane głęboko w kurzących się segregatorach lub zapomnianym miejscach na serwerze. Albo jako......
Pokaż więcej...

Jak budować markę produktu w social media? Strategia oparta o influencerów to nie to samo, co strategia bazująca na autorytecie ambasadora!

Wielokrotnie otrzymuję pytania o budowanie marki w sieci. Jest to kierunek ważny, konieczny w dzisiejszych czasach, ale jednocześnie może stanowić wielką pułapkę!
Pokaż więcej...

Jaki produkt ma największe szanse na podbicie rynku? Jak ułożyć optymalną strategię dla produktu?

Oczywiście nie ma jednego sposobu i jednoznacznej definicji produktu, który na pewno odniesie rynkowy sukces. Gdyby takie rozwiązanie istniało, dosłownie wszyscy bylibyśmy milionerami.

Pokaż więcej...

Kobiety w biznesie. Dlaczego każde szufladkowanie to błąd?

Niezmiennie jak mantrę powtarzam, że biznes to ludzie. Bez względu na płeć, a ze szczególną wagą talentów i predyspozycji. Każdy, kto prowadzi jakikolwiek biznes wie, jak wiele w nim emocji na co dzień. Jak wiele problemów, frustracji i trudnych decyzji.
Pokaż więcej...

Przez żołądek do serca, czyli to, co w branży gastronomicznej przewagą jest oczywistą i największą, ale może stać się równocześnie zgubą!

Zmysł smaku jest często dość trudny do wykorzystania w działaniach marketingowych. Przeróżne branże, chcąc go zagospodarować, dokładają do przesyłek cukierki, słoiczki miodu, czy dedykowane ciasteczka, a w tych o charakterze usługowym, rekomenduję często po prostu .....
Pokaż więcej...

Jakie są najważniejsze czynniki wpływające na sukces marketingowy?

Konsekwencja w działaniu – podstawowy klucz do sukcesu marketingowego! A jednocześnie to ten klucz, który zawsze się gubi i wszyscy stale go poszukują, gdy jego brak zaczyna być szczególnie widoczny.
Pokaż więcej...

StrategON MAX – maksymalizacja efektywności – bez ściemy!

Pieniądze na rozwój leżą na ulicy, i to nie przenośnia! Istnieją rozwiązania, z których przedsiębiorcy mogą korz...
Pokaż więcej...
INSTAGRAM @gabrielaantczak
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.