Wyobraź sobie świat bez zbędnych rozpraszaczy w biznesie…

time-1019889.webp
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Gdybyśmy jako przedsiębiorcy robili tylko to, co faktycznie popycha nasze biznesy do przodu i jest ich sednem… Wyłącznie to, co potrafimy najlepiej …Marzenie…


Wyobraźcie sobie … jak daleko i jak szybko można by było dojść? Bez tych wszystkich czynności, które dociążają ale nie rozwijają, kradną czas, obniżając efektywność… Bez proceduralnych nonsensów w urzędach (no dobrze! Tak daleko to i moja wyobraźnia nie sięga..)

Ale bez np. tych wszystkich spotkań, które niewiele wnosząc, pożerają ogrom i czasu i energii…
Optymalizując siebie samych, w Instytucie Efektywna Synergia ograniczyliśmy na przykład spotkania do minimum. Wprowadziliśmy też ich odmianę - krótkie briefiengi optymalizujące, na których rozmawiamy tylko i wyłącznie o pomysłach na usprawnienia naszego działania - bardzo polecam!

Wykorzystujemy również mocno narzędzia automatyzujące działania, szczególnie w zakresie zarządzania projektami, których wiele prowadzimy jednocześnie. Mamy w końcu (nie tylko) w tym zakresie doskonałych fachowców na pokładzie. 

A jak jest u Was? Stale optymalizujecie, czy chwilowo „płyniecie z prądem”?
Może Cię zainteresować

Zobacz również

Czas to pieniądz, czyli spokojnie, to przecież tylko 5 minut…

W tytule kilka parafraz, bo czas jako zasób strategiczny zasługuje w moim przekonaniu na absolutnie wyjątkowe miejsce w całej strategicznie układance
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Wiem, że nic nie wiem, czyli przydałoby się nieco więcej pokory!

Muszę Wam w związku z jubileuszem 25-lecia przyznać, że z coraz większą konsternacją patrzę na sytuację rynkową.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Marketing sensoryczny na warsztacie StrategON otwarty.

Bo najważniejsze, to doświadczyć i poznać od strony praktycznej najskuteczniejszą strategię rozwoju rynku!

Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.