Marka, która słucha

discussion-1874791_1280.webp
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Z przyjemnością dzielę się z Wami raportem przygotowanym przez agencję SpicyMobil, w którym miałem okazję zabrać głos. W tekście opowiadam o tym, jak kreatywnie i efektywnie dostosowujemy nasze działania do potrzeb klientów, bez względu na budżet.

Raport to kopalnia inspiracji – oprócz mojego artykułu znajdziecie tam wiele ciekawych treści i przykładów udanych wdrożeń, które pokazują, jak skutecznie działać w nowoczesnym marketingu.


https://spicymobile.pl/raport

Zapraszam do lektury!

Może Cię zainteresować

Zobacz również

Wielkie plany, mały budżet – jak skutecznie planować działania marketingowe?

W świecie marketingu bardzo często spotykamy się z sytuacją, w której ambitne cele spotykają się z ograniczonym budżetem. Plany są duże: rebranding, kampanie ogólnopolskie, mocna obecność w social mediach, influencerzy, webinary… ale budżet? 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Głos Ekspertów Akademii Synergii Biznesu – Cross-selling w praktyce

Cross-selling – skuteczna strategia zwiększania sprzedaży i zdobywania nowych rynków

Jak zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowe rynki?
Jednym z największych wyzwań wielu firm jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: jak zwiększyć sprzedaż i zdobywać nowe rynki zbytu?
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Lubię to robić z Młodymi!..

Czyli ludzie w marketingu z perspektywy 25 lat!

Zawiodłam? Obiecujący/zaskakujący nagłówek, a dalej ma być „zwyczajnie”?!  Zostań! 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Potrzebujesz wiece informacji? Jesteśmy tu dla Ciebie *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.