StrategOn MAX-Konfesjonał Biznesu

psychologist-1015488_1280.webp
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:
Ryba psuje się od głowy. Zawsze... 

Czy to się nam podoba, czy nie, mamy jako Liderzy ogromny wpływ nie tylko na twarde elementy związane z prowadzeniem biznesu, ale również, a w zasadzie przede wszystkim na morale Zespołu, na jego zaangażowanie i lojalność.

Widzę często sytuacje, których widzieć bym pewnie nie chciała... Zaangażowany i maksymalnie oddany hasztag#zespół - tak naprawdę, a nie dla pozorów. Walczący o szansę, rozwiązania, szukający pomysłów. Naprawdę takie zespoły są i widzę je często podczas StrategON-ów i dalszych prac w projektach doradczych!

No i "lider/liderka", którego nie tyle, że nie ma! Jest i dobija wszystkich albo brakiem wiary, albo złośliwością i uszczypliwością, czasem ignorancją, a niekiedy wręcz obraźliwym czy niegrzecznym traktowaniem podwładnych ... Opcji jest wiele, można by ich tu dopisać długą listę. Ale powód zawsze jest taki sam...

Zmęczenie, frustracja, zagubienie, "samotność szefa". Dźwiganie na barkach wszystkiego z niezadowalającym efektem boli bardzo. W momencie, gdy trzeba o tych bólach rozmawiać, atak lub wyparcie wydaje się naturalnym odruchem. Błąd, ale powszechny i wynikający z ludzkiej natury.

Dlatego StrategON MAX to konfesjonał biznesu. Trzeba podjąć wyzwanie szczerej rozmowy i narysować prawdziwy obraz sytuacji, aby podjąć działania udoskonalające lub naprawcze. I dlatego trzeba się obnażyć w każdą stronę - Lider/ka przed Zespołem również.

Kolejne kroki i działania, jakie synergicznie podejmujemy w procesie rozwojowym w ramach Instytut Efektywna Synergia, wprost wynikają z tych "obnażeń", dlatego jesteśmy w stanie naprawdę pomagać i naprawdę naprawiać, oraz rozwijać. Ale samo obnażanie może boleć, również mnie/nas - gdy przyjmujemy na barki zaszłości i frustracyjną "Stajnię Augiasza"...
Może Cię zainteresować

Zobacz również

Wielkie plany, mały budżet – jak skutecznie planować działania marketingowe?

W świecie marketingu bardzo często spotykamy się z sytuacją, w której ambitne cele spotykają się z ograniczonym budżetem. Plany są duże: rebranding, kampanie ogólnopolskie, mocna obecność w social mediach, influencerzy, webinary… ale budżet? 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Głos Ekspertów Akademii Synergii Biznesu – Cross-selling w praktyce

Cross-selling – skuteczna strategia zwiększania sprzedaży i zdobywania nowych rynków

Jak zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowe rynki?
Jednym z największych wyzwań wielu firm jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: jak zwiększyć sprzedaż i zdobywać nowe rynki zbytu?
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Lubię to robić z Młodymi!..

Czyli ludzie w marketingu z perspektywy 25 lat!

Zawiodłam? Obiecujący/zaskakujący nagłówek, a dalej ma być „zwyczajnie”?!  Zostań! 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Potrzebujesz wiece informacji? Jesteśmy tu dla Ciebie *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.