Kto się boi StrategON-u?

devil-5443949_1280.webp
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Mam taką "przypadłość", że patrzę na świat, w tym na intencje innych Ludzi z optymizmem i przekonaniem, że mam przed sobą Osoby szczere, otwarte i zaangażowane w to, co akurat wspólnie robimy.


Ale niestety... Zawsze znajdą się "perełki", chcące nieco zamieszać, utrudnić, albo chociaż "uszczypnąć". 

Najczęściej w procesach strategicznych tymi otóż "perełkami" kieruje...
hasztag#strach.
Wiemy wszyscy, że każdy żywy organizm na świecie próbuje się bronić, gdy... się boi - wtedy puszy się, nadyma i kąsa. 

Podczas pracy metodą StartegONu do "ugryzień" dochodzi rzadko, bo i też nie ma w tej metodzie płaszczyzn i zachęt do takich zachowań.
Niemniej znajdują się tacy, którym nie jest wygodnie w zmianie (to akurat zupełnie normalne), ale i tacy, którzy brak kompetencji i chęć pozostania na swojej wygodnej (i najczęściej nieefektywnej) pozycji gotowi są ukrywać i bronić za wszelką cenę.
Konfrontacja merytoryczna nie jest łatwa, więc prostszą drogą wydaje się być dywersja. I to okazuje się pułapką, bowiem...

Tak to już jest z metodą hasztag#strategon, że potrafi szybko obnażyć nie tylko elementy do poprawy w Firmie, ale również wyłuskuje błyskawicznie słabe ogniwa w Zespole - najczęściej objawiają się same . Podejście dywersyjne natychmiast obnaża luki kompetencyjne oraz brak otwartości na własny Zespół i współpracę w celu osiągnięcia poprawy (wyników, jakości pracy i współpracy, szeroko rozumianej efektywności, itd.)

To co? Strach się bać?

Do zobaczenia na StrategON-ach Max!

Może Cię zainteresować

Zobacz również

Wielkie plany, mały budżet – jak skutecznie planować działania marketingowe?

W świecie marketingu bardzo często spotykamy się z sytuacją, w której ambitne cele spotykają się z ograniczonym budżetem. Plany są duże: rebranding, kampanie ogólnopolskie, mocna obecność w social mediach, influencerzy, webinary… ale budżet? 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Głos Ekspertów Akademii Synergii Biznesu – Cross-selling w praktyce

Cross-selling – skuteczna strategia zwiększania sprzedaży i zdobywania nowych rynków

Jak zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowe rynki?
Jednym z największych wyzwań wielu firm jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: jak zwiększyć sprzedaż i zdobywać nowe rynki zbytu?
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Lubię to robić z Młodymi!..

Czyli ludzie w marketingu z perspektywy 25 lat!

Zawiodłam? Obiecujący/zaskakujący nagłówek, a dalej ma być „zwyczajnie”?!  Zostań! 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Potrzebujesz wiece informacji? Jesteśmy tu dla Ciebie *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.