Człowiek poszukiwany!

1716138676133.webp
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

W świecie, w którym ciągle mówi się o automatyzacji procesów i o błyskawicznie wzrastającej roli AI.

W świecie, w którym społeczność to często grupa osób, które łączy (niekiedy wyłącznie) liczba serduszek i kciuków w górę pod postami.

Wreszcie, w świecie, w którym samotność doskwiera jak nigdy wcześniej, w tym #samotnośćszefa - przybierająca na sile i obserwowana przez nas w ogromnie wielu przypadkach Osób zarządzających Firmami, jakie mamy w projektach.


W tym świecie szukamy prawdziwego Człowieka!


Współpracujemy twarzą w twarz i ramię w ramię. Musimy umieć jednoczyć się i rozmawiać. Musimy sobie ufać!

Dlatego chcemy, abyście Państwo naprawdę poznawali Ekspertów Instytut Efektywna Synergia, a także byście mieli okazję otworzyć się, mówić zarówno o swoich problemach, jak i radościach, a nie tylko o formalnych oczekiwaniach.

Gdy tak obustronnie podejdziemy do wspólnego biznesu, stanie się on nie tylko o niebo bardziej efektywny, ale i przyjemniejszy! Prawdziwa i mocna społeczność powstająca wokół idei wspierania się i wspólnego rozwijania; wokół idei synergii, potrafi dostarczać radość, motywować się wzajemnie i rozwijać!


Zapraszamy zatem Państwa do Projektu pt. "Człowiek"! Nadrzędnego, realizowanego przez nas każdego dnia!
Gabriela Antczak i Marta Ozga, LL.M. założycielki Instytutu Efektywna Synergia.

Może Cię zainteresować

Zobacz również

Wielkie plany, mały budżet – jak skutecznie planować działania marketingowe?

W świecie marketingu bardzo często spotykamy się z sytuacją, w której ambitne cele spotykają się z ograniczonym budżetem. Plany są duże: rebranding, kampanie ogólnopolskie, mocna obecność w social mediach, influencerzy, webinary… ale budżet? 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Głos Ekspertów Akademii Synergii Biznesu – Cross-selling w praktyce

Cross-selling – skuteczna strategia zwiększania sprzedaży i zdobywania nowych rynków

Jak zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowe rynki?
Jednym z największych wyzwań wielu firm jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: jak zwiększyć sprzedaż i zdobywać nowe rynki zbytu?
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Lubię to robić z Młodymi!..

Czyli ludzie w marketingu z perspektywy 25 lat!

Zawiodłam? Obiecujący/zaskakujący nagłówek, a dalej ma być „zwyczajnie”?!  Zostań! 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Potrzebujesz wiece informacji? Jesteśmy tu dla Ciebie *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.