Muszę... bo się uduszę przed weekendem!

1711109405191.webp
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Podczas gdy w największych i najsprawniejszych organizacjach na świecie, budowanie brand'u i strategiczny marketing kwitnie; w (zbyt wielu) Firmach o Polskich korzeniach niezrozumienie marketingu i jego roli w kształtowaniu przewag rynkowych nadal jest porażające...


Nastawienie na drobiazgi; "ładne obrazki" i wyłącznie komunikację, to pułapka, którą niestety widzę na co dzień. Brak właściwego umocowania Działów Marketingu w strukturze, a także osłabianie efektywności poprzez ograniczanie i tak małych budżetów, a także chaotyczne i spontaniczne decyzje...


Pozostawianie marketingowi roli bez znaczenia, zamiast traktowania go i ROZLICZANIA poważnie i twardymi wskaźnikami, powiązanymi ze sprzedażą i rentownością.


To kilka z zasadniczych powodów, dla których z taką pasją wdrażam rozwiązania StrategON-ów! Czyli wzmocnienie świadomości i pozycji marketingu jako kierunku strategicznego i fundamentu budowania przewag! Marketingu jako kręgosłupa scalającego wszystkie zakresy funkcjonowania Organizacji. Jako "nosiciela" edukacji, lojalności i rozwoju!


Zapraszam Zespoły Marketingowe do rozmowy o StrategON-ach z dofinansowaniem, które realizujemy w ramach Instytut Efektywna Synergia Bez kosztów dla Firmy, a z ogromnymi korzyściami!


Dobrego weekendu! 

Może Cię zainteresować

Zobacz również

Wielkie plany, mały budżet – jak skutecznie planować działania marketingowe?

W świecie marketingu bardzo często spotykamy się z sytuacją, w której ambitne cele spotykają się z ograniczonym budżetem. Plany są duże: rebranding, kampanie ogólnopolskie, mocna obecność w social mediach, influencerzy, webinary… ale budżet? 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Głos Ekspertów Akademii Synergii Biznesu – Cross-selling w praktyce

Cross-selling – skuteczna strategia zwiększania sprzedaży i zdobywania nowych rynków

Jak zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowe rynki?
Jednym z największych wyzwań wielu firm jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: jak zwiększyć sprzedaż i zdobywać nowe rynki zbytu?
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Lubię to robić z Młodymi!..

Czyli ludzie w marketingu z perspektywy 25 lat!

Zawiodłam? Obiecujący/zaskakujący nagłówek, a dalej ma być „zwyczajnie”?!  Zostań! 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Potrzebujesz wiece informacji? Jesteśmy tu dla Ciebie *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.