Moje przemyślenia - blog

Zarządzanie projektami a marketing – jak skutecznie wdrażać produkty i kampanie na rynek

To, że marketing nie jest samotną wyspą, a jego skuteczność zależy od właściwego osadzenia w dokładnie każdym aspekcie funkcjonowania firmy, powtarzam stale i pewnie do znudzenia. Niestety nie jest to regułą. Ba! Jest stanem dokładnie przeciwnym do reguły. Zwyczajowo bowiem nadal marketing identyfikowany jest z rysowaniem (oby ładnych!) obrazków i wykonywaniem polecań pt. „koncert życzeń” innych działów.
Pokaż więcej...

Marketing pięciu zmysłów - czy po obu stronach marki stoi człowiek?

No właśnie… Człowiek, czy może „target? Ciąg cech typu wynagrodzenie i miejsce zamieszkania? Bezduszna maszyna, która działa w sposób przewidywalny, oczekiwany i kontrolowany? Pionek na idealnej szachownicy nowoczesnych narzędzi i komputerowych „idealnych” lejków sprzedażowych?

Pokaż więcej...

Marketing pięciu zmysłów – w emocjach ważna jest perspektywa

Oceniamy i odczuwamy nieskończoną ilość sytuacji każdego dnia. Najczęściej podświadomie, ale niewiele rzadziej z premedytacją. Porównujemy, komentujemy i krytykujemy – to nam wychodzi najlepiej. I można by rzec, że to domena Polaków, ale mechanizm działa identycznie w każdym zakątku świata
Pokaż więcej...

Marka osobista – otrzep się ze śniegu

Tradycyjnie jak co dzień poszłam dziś do lasu. Uwielbiam spacerować, czyścić głowę, nabierać dystansu – potrzebuję tego jak powietrza. Dzisiaj zamarłam… Las wyglądał jak zmasakrowany. Mnóstwo drzew leżało już połamanych, jeszcze więcej przygiętych do ziemi – jakby płaczących i skulonych.
Pokaż więcej...

Emocje czyli to o co chodzi w marketingu pięciu zmysłów

Marketing pięciu zmysłów – niestety nie doceniany, nie rozumiany i nie uwzględniany w strategiach – a przynajmniej w zdecydowanej większości tychże. Dla wielu kojarzący się wyłącznie z wykorzystaniem któregoś ze zmysłów w koncepcji komunikacji marketingowej.

Pokaż więcej...

Strategon MAX – odpowiedź (szczególnie) na dzisiejsze czasy

Świat zatrzymał się na chwilę w miejscu i nadal patrzy z niedowierzaniem na obecną sytuację, a rynek oszalał.
Pokaż więcej...

Marketing w stanie wojny… o przetrwanie na rynku

Nie będę wypowiadać się na temat propagandy i dezinformacji. Za dużo ostatnio wylewa się treści w tych tematach – a treści te, często (delikatnie mówiąc) miernej jakości, tylko dolewają oliwy do ognia. Pozostawiam zatem propagandę na boku – notabene w zasadzie matkę PR-u i komunikacji marketingowej wszelakiej…

Pokaż więcej...

Czym na pewno NIE JEST MARKETING?

Po co nam ten marketing, przecież to bez sensu wydawać pieniądze w tak trudnych czasach! …
Pokaż więcej...

Marketing nie jest zakresem działania, które podejmuje się dla zabawy czy po to, żeby wydać pieniądze. Musi przynosić konkretne wyniki, bo przecież po to się go robi!

Wywiad z Gabrielą Antczak dla "Diamenty kobiecego biznesu" http://diamentykobiecegobiznesu.pl/gabriela-antczak-zyj-najp...
Pokaż więcej...

Zmiana podejścia do marketingu jest konieczna. Za efektywność strategii nie odpowiada tylko dział marketingu, a każdy w firmie

Wywiad z Gabrielą Antczak, praktykiem przygotowującym efektywne strategie marketingowe 20 lat doświadczenia w budowa...
Pokaż więcej...

Jak daleko marketingowi do kuchni?

Lubię stosować to porównanie. W moim przekonaniu, bardzo niedaleko! A nawiązanie do czynności mocno osadzonej w codzienności, jaką niewątpliwie jest gotowanie, daje obraz łatwiejszy i bardziej … strawny!
Pokaż więcej...
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.