Marka osobista – otrzep się ze śniegu

refugees-1020257_1920.jpg
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Tradycyjnie jak co dzień poszłam dziś do lasu. Uwielbiam spacerować, czyścić głowę, nabierać dystansu – potrzebuję tego jak powietrza. Dzisiaj zamarłam… Las wyglądał jak zmasakrowany. Mnóstwo drzew leżało już połamanych, jeszcze więcej przygiętych do ziemi – jakby płaczących i skulonych.

Wczoraj nawiedziła nas śnieżyca, która bynajmniej nie jest zjawiskiem typowym dla kwietnia… I to, co jeszcze wczoraj wyglądało pięknie, choć irracjonalnie o tej porze roku; dzisiaj przyjęło oblicze totalnej katastrofy i stało się przerażające. To dowód na to, jak ważna jest perspektywa. Jak dokładnie to samo zjawisko i sytuacja, wyglądają skrajnie inaczej, gdy zmienia się punkt widzenia.


Mój spacer wyglądał zatem tym razem również inaczej. Zabrałam się za oczyszczanie drzew ze śniegu – tych, które były w moim zasięgu. Jedno po drugim otrzepywałam rękami lub długim kijem. To było niesamowite wrażenie – gdy podnosiły się pięknie - odciążone i wolne. Podnosząc się, jednocześnie uderzały w kolejne, również tamte otrzepując ze śniegu. Pomogłam na ile byłam w stanie, ale satysfakcję mam ogromną!


Pomimo, że bardzo twardo stąpam po ziemi i nie szukam na siłę odniesień i porównań, to jednak dzisiaj nie mogę oprzeć się skojarzeniu, którym chcę się z tobą podzielić.


Strategia marki osobistej, jaką przepracowuję najczęściej autorską metodą STRATEGONU MAX – to głównie uporządkowanie chaotycznej wizji rozwoju i sukcesu głównie kobiet. Pewnie dlatego, że jestem kobietą i lepiej rozumiem emocjonalność, zagubienie, nadmiar obowiązków i impulsów. A może z innych powodów? Nie wiem i nie to jest przedmiotem tych rozważań. Budujemy marki osobiste (nie tylko) kobiet, układając jednocześnie priorytety, kwestie nastawienia, motywując w konsekwencji itd. To bardzo pomaga! Widzę dzięki temu prawdziwe metamorfozy, rozkwitanie, radość z samoświadomości. Czuję się wtedy jak dziś – przy mnie te kobiety podnoszą się i zrzucają z siebie przytłaczający nadmiar „wszystkiego”; stają prosto i odważniej patrzą w przyszłość – zaczynają uskrzydlać swoją markę i karierę. A podnosząc się, pomagają również rozwijać się innym (może swoim dzieciom lub współpracownikom na przykład) są bowiem szczęśliwsze i doceniające, potrafią kogoś kolejnego „otrzepać ze śniegu”.


To takie proste i tak trudne jednocześnie – markę osobistą ma każdy z nas. Jeśli wzmocnimy ją, pozostawiając szczerą i prawdziwą, umiejąc osadzić ją w rzeczywistym, naturalnym środowisku – uzyskamy wielokrotnie większe korzyści! I to jest wspaniałe!


P.S. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące budowania marek metodą STRATEGON MAX, serdecznie zapraszam do kontaktu!

Może Cię zainteresować
Zobacz również

Jak ma się tzw. „obiektywne spojrzenie” do marketingu?

   Należę zdecydowanie do zwolenników tezy, że obiektywizm nie istnieje. To, co się w danym momencie dzieje w naszym życiu, co przeżywamy, z czym się mierzymy – ma bezpośredni i kluczowy wpływ na podejmowane decyzje. Co więcej – to, co już przeżyliśmy, doświadczenia, które nas zbudowały – są fundamentem do działań i aktywności „tu i teraz”, a także do obaw i wyobrażeń na temat przyszłości .

Pokaż więcej...

Dlaczego Klient ma wybrać akurat Twój produkt?

Klątwa wiedzy – to jeden z najczęstszych powodów,  z których przedsiębiorcy zapętlają się w morzu własnych oczekiwań i wyobrażeń na temat oferowanych przez siebie produktów i usług. 

Ty znasz swoją ofertę na wylot. Co więcej – jesteś zazwyczaj jej pasjonatem i ambasadorem. Wiesz wszystko na temat produkcji, technologii i przewag.

Pokaż więcej...

Strategia marketingowa a koncept komunikacji – jak nie wpadać w pułapkę?

  Nadużycia określenia „strategia marketingowa” są niestety powszechne. Stale słyszy się i czyta o strategii marketingowej – w błędnym wskazaniu ograniczającym ją wyłącznie do zakresu komunikacji marki. Jest to podejście wprowadzające w błąd
i zastawiające pułapkę na wszystkich, którzy chcą skuteczną strategię stworzyć.
O czym należy pamiętać?

Pokaż więcej...
Twoje imię *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.