Strategon MAX – odpowiedź (szczególnie) na dzisiejsze czasy

image00001 (1).jpeg
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Świat zatrzymał się na chwilę w miejscu i nadal patrzy z niedowierzaniem na obecną sytuację, a rynek oszalał.

Ceny surowców, oraz paliw (tudzież energii) i tak kosmicznie wysokie przed wybuchem konfliktu na Ukrainie, teraz są nieprzewidywalne, a same surowce coraz częściej po prostu niedostępne. Przedsiębiorcy nie wiedzą czego się spodziewać, wcześniejsze analizy i procesy planowania, są w zasadzie nieprzydatne. Komunikacja marketingowa została (zazwyczaj)  wywrócona do góry nogami.

Ja również prowadzę biznes. I to oparty o wiedzę w dziedzinie, na której „znają się” wszyscy, a rozumie i docenia nadal niewielu. Co aktualna sytuacja oznacza dla nas?

Wraz z Ozga Group pozyskujemy dofinansowania na usługi doradcze i szkolenia – czy te środki będą dostępne? W jaki sposób odpowiedzieć, a w zasadzie  wyprzedzić potrzeby naszych Partnerów? Jak w tej niepewności i zamieszaniu zachęcić ich do korzystania z wiedzy naszych Trenerów i naszej – by ograniczyć negatywne skutki, wykorzystać szansę (bo każdy kryzys, to przecież jednocześnie szansa), zmotywować pracowników, usprawnić procesy i zminimalizować stres?


O tym i tysiącu innych kluczowych kwestii dyskutowałyśmy podczas naszego wewnętrznego Strategonu MAX. Bo najtrudniej jest zazwyczaj zacząć od siebie. My zaczynamy. Rozumiemy powagę sytuacji, przygotowujemy takie opcje współpracy, które zmaksymalizują efektywność naszych Partnerów.


Strategon MAX to autorska koncepcja. W sposób niesztampowy prowadzi warsztat/spotkanie przez wszystkie najważniejsze elementy funkcjonowania przedsiębiorstwa i każde z działań przekłada na orientację prorynkową i marketing. Wspólnie ze wszystkimi osobami decyzyjnymi przygotowuje strategię, która ustawia przewagi w firmie i maksymalizuje efektywność. Szuka szans, tłumaczy język korzyści, zahacza o kluczowy – marketing pięciu zmysłów i emocje (tych ostatnich w negatywnej odsłonie mamy wszyscy ostatnio zdecydowany nadmiar).


Nasz wewnętrzy Strategon MAX przyniósł mnóstwo konkretnych zadań i pomysłów, prowadzących do jasno sprecyzowanych celów. Teraz czas na kolejne – może dla Twojej Firmy?

Może Cię zainteresować
Zobacz również

Marketing pięciu zmysłów - czy po obu stronach marki stoi człowiek?

No właśnie… Człowiek, czy może „target? Ciąg cech typu wynagrodzenie i miejsce zamieszkania? Bezduszna maszyna, która działa w sposób przewidywalny, oczekiwany i kontrolowany? Pionek na idealnej szachownicy nowoczesnych narzędzi i komputerowych „idealnych” lejków sprzedażowych?

Pokaż więcej

Marketing pięciu zmysłów – w emocjach ważna jest perspektywa

Oceniamy i odczuwamy nieskończoną ilość sytuacji każdego dnia. Najczęściej podświadomie, ale niewiele rzadziej z premedytacją. Porównujemy, komentujemy i krytykujemy – to nam wychodzi najlepiej. I można by rzec, że to domena Polaków, ale mechanizm działa identycznie w każdym zakątku świata Pokaż więcej
Twoje imię *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.