Strategon MAX – odpowiedź (szczególnie) na dzisiejsze czasy

image00001 (1).jpeg
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Świat zatrzymał się na chwilę w miejscu i nadal patrzy z niedowierzaniem na obecną sytuację, a rynek oszalał.

Ceny surowców, oraz paliw (tudzież energii) i tak kosmicznie wysokie przed wybuchem konfliktu na Ukrainie, teraz są nieprzewidywalne, a same surowce coraz częściej po prostu niedostępne. Przedsiębiorcy nie wiedzą czego się spodziewać, wcześniejsze analizy i procesy planowania, są w zasadzie nieprzydatne. Komunikacja marketingowa została (zazwyczaj)  wywrócona do góry nogami.

Ja również prowadzę biznes. I to oparty o wiedzę w dziedzinie, na której „znają się” wszyscy, a rozumie i docenia nadal niewielu. Co aktualna sytuacja oznacza dla nas?

Wraz z Ozga Group pozyskujemy dofinansowania na usługi doradcze i szkolenia – czy te środki będą dostępne? W jaki sposób odpowiedzieć, a w zasadzie  wyprzedzić potrzeby naszych Partnerów? Jak w tej niepewności i zamieszaniu zachęcić ich do korzystania z wiedzy naszych Trenerów i naszej – by ograniczyć negatywne skutki, wykorzystać szansę (bo każdy kryzys, to przecież jednocześnie szansa), zmotywować pracowników, usprawnić procesy i zminimalizować stres?


O tym i tysiącu innych kluczowych kwestii dyskutowałyśmy podczas naszego wewnętrznego Strategonu MAX. Bo najtrudniej jest zazwyczaj zacząć od siebie. My zaczynamy. Rozumiemy powagę sytuacji, przygotowujemy takie opcje współpracy, które zmaksymalizują efektywność naszych Partnerów.


Strategon MAX to autorska koncepcja. W sposób niesztampowy prowadzi warsztat/spotkanie przez wszystkie najważniejsze elementy funkcjonowania przedsiębiorstwa i każde z działań przekłada na orientację prorynkową i marketing. Wspólnie ze wszystkimi osobami decyzyjnymi przygotowuje strategię, która ustawia przewagi w firmie i maksymalizuje efektywność. Szuka szans, tłumaczy język korzyści, zahacza o kluczowy – marketing pięciu zmysłów i emocje (tych ostatnich w negatywnej odsłonie mamy wszyscy ostatnio zdecydowany nadmiar).


Nasz wewnętrzy Strategon MAX przyniósł mnóstwo konkretnych zadań i pomysłów, prowadzących do jasno sprecyzowanych celów. Teraz czas na kolejne – może dla Twojej Firmy?

Może Cię zainteresować
Zobacz również

Wesołych Świąt

Swieta Bozego Narodzenia to czas idealnego dopełnienia.
To czas zgody, dajacy nadzieje, ze razem mozemy wszystko!

Pokaż więcej...

Instytut Efektywna Synergia – dlaczego to rewolucja na rynku usług doradczych i czego można się spodziewać po tym projekcie?

  Ci z Państwa, którzy są ze mną dłużej wiedzą, jak często wspominam o „czarodziejach”, pseudo fachowcach na rynku usług doradczych i jednocześnie jak wiele złego w postaci braku zaufania i frustracji ze strony Właścicieli Firm wynika z ich nieprofesjonalnych działań.

Pokaż więcej...

Kij w mrowisko, bo przecież na marketingu znają się wszyscy

Mam wielką przyjemność dzielenia się z Państwem swoimi przemyśleniami związanymi z efektywnymi strategiami i marketingiem, który przynosi wyniki i na nich się skupia. Przy okazji próbuję obalić niektóre mity i stereotypy, których w marketingu nie brakuje. Dzisiaj chciałabym pójść nieco dalej i włożyć przysłowiowy kij w mrowisko...
Pokaż więcej...
INSTAGRAM @gabrielaantczak
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Jak mogę Ci pomóc *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.