Strategon MAX – odpowiedź (szczególnie) na dzisiejsze czasy

image00001-(1).jpeg
Gabriela Antczak
  • Udostępnij:

Świat zatrzymał się na chwilę w miejscu i nadal patrzy z niedowierzaniem na obecną sytuację, a rynek oszalał.

Ceny surowców, oraz paliw (tudzież energii) i tak kosmicznie wysokie przed wybuchem konfliktu na Ukrainie, teraz są nieprzewidywalne, a same surowce coraz częściej po prostu niedostępne. Przedsiębiorcy nie wiedzą czego się spodziewać, wcześniejsze analizy i procesy planowania, są w zasadzie nieprzydatne. Komunikacja marketingowa została (zazwyczaj)  wywrócona do góry nogami.

Ja również prowadzę biznes. I to oparty o wiedzę w dziedzinie, na której „znają się” wszyscy, a rozumie i docenia nadal niewielu. Co aktualna sytuacja oznacza dla nas?

Wraz z Ozga Group pozyskujemy dofinansowania na usługi doradcze i szkolenia – czy te środki będą dostępne? W jaki sposób odpowiedzieć, a w zasadzie  wyprzedzić potrzeby naszych Partnerów? Jak w tej niepewności i zamieszaniu zachęcić ich do korzystania z wiedzy naszych Trenerów i naszej – by ograniczyć negatywne skutki, wykorzystać szansę (bo każdy kryzys, to przecież jednocześnie szansa), zmotywować pracowników, usprawnić procesy i zminimalizować stres?


O tym i tysiącu innych kluczowych kwestii dyskutowałyśmy podczas naszego wewnętrznego Strategonu MAX. Bo najtrudniej jest zazwyczaj zacząć od siebie. My zaczynamy. Rozumiemy powagę sytuacji, przygotowujemy takie opcje współpracy, które zmaksymalizują efektywność naszych Partnerów.


Strategon MAX to autorska koncepcja. W sposób niesztampowy prowadzi warsztat/spotkanie przez wszystkie najważniejsze elementy funkcjonowania przedsiębiorstwa i każde z działań przekłada na orientację prorynkową i marketing. Wspólnie ze wszystkimi osobami decyzyjnymi przygotowuje strategię, która ustawia przewagi w firmie i maksymalizuje efektywność. Szuka szans, tłumaczy język korzyści, zahacza o kluczowy – marketing pięciu zmysłów i emocje (tych ostatnich w negatywnej odsłonie mamy wszyscy ostatnio zdecydowany nadmiar).


Nasz wewnętrzy Strategon MAX przyniósł mnóstwo konkretnych zadań i pomysłów, prowadzących do jasno sprecyzowanych celów. Teraz czas na kolejne – może dla Twojej Firmy?

Może Cię zainteresować

Zobacz również

„A mnie się (nie) podoba” – czyli jak koncertowo wyłożyć strategię

Nie od dziś wiadomo, że obiektywizm nie istnieje. Ja zdecydowanie identyfikuję się z tym założeniem. Każdy z nas ocenia i odbiera wszelkie przekazy na podstawie własnych upodobań, doświadczeń, intelektu, poczucia estetyki, itd.
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Wielkie plany, mały budżet – jak skutecznie planować działania marketingowe?

W świecie marketingu bardzo często spotykamy się z sytuacją, w której ambitne cele spotykają się z ograniczonym budżetem. Plany są duże: rebranding, kampanie ogólnopolskie, mocna obecność w social mediach, influencerzy, webinary… ale budżet? 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej

Lubię to robić z Młodymi!..

Czyli ludzie w marketingu z perspektywy 25 lat!

Zawiodłam? Obiecujący/zaskakujący nagłówek, a dalej ma być „zwyczajnie”?!  Zostań! 
Pokaż więcej...
Pokaż więcej
Twoje imię *
Twój numer telefonu *
Potrzebujesz wiece informacji? Jesteśmy tu dla Ciebie *
Klikając przycisk “Wyślij widomość”, zgadzasz się na przesłanie do nas swoich danych. Właściciel strony zobowiązuje się wykorzystać te dane zgodnie ze swoimi zasadami ochrony danych, m.in. do kontaktu w celu przedstawienia oferty. Wyświetl zasady dotyczące danych.